17 MAJ

Den segertippade favoriten höll för trycket. I natt firade A
(Bild. Aftonbladet.se)

GRATTIS NORGE!!

Han har varit favorit tippad hela tiden (vilken press!) och jag förstår alla som blivit charmad av hans karisma.
Första fången jag hörde låten tänkte jag "NEJ!"..
Men ju fler gånger jag sett hela numret har jag gillat det mer & mer..
Dim är verkligen värda det!
Och vilken 17 Maj det kommer bli idag :)
Värre än någonsin kan jag tro.
Tack malena för din insatts för Sverige!
Mer kunde du inte göra!! Du var kanon!

Själv firar jag alltid 17 Maj i hjärtat eftersom min älskade gammelmormor MARY var ifrån Norge och Narvik.
Hon var världens underbaraste tant som lärde mig den norska "Per speleman" och gav mig namnet MARGRETHE som jag fört vidare på Ängla... Avskydde namnet när jag var liten men är grymt stolt över det idag..
Älskar att vara en gnutta norsk!


Idag mina vänner är det dax för sians igen :)
Spännande ska det blir.
I dag blir det med ett medium som heter Maria, har aldrig träffat henne innan men jag hoppas att hon är bra.
Vi ska vara hemma hos våra vänner Paula & Niclas..
Berättar mer i kväll.

HA DE! (som de säge ri Norge)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

vad spännande med Sians

jag tycker sånt är så spännande o intressant..

hoppas ni får en bra dag

2009-05-17 @ 10:08:12
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Vilka präktiga ögonbryn han har den killen... hihi!

2009-05-17 @ 12:47:21
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Zandra

gillade Danmark super!

2009-05-17 @ 19:02:23
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på nationaldagen då! Man SKA vara stolt över sina rötter. Vi är både svenska, danska och finska.

2009-05-17 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0