dRiLL & DrULL (oCh ViLLe vArG!)


Foto: Thorbjörn Lindén


I går spelade Emil Ville varg tillsammans med Drill & Drull.
(Johan & Helena)
Alltid lika roligt att träffa dessa positiva energiknippen.
Kan jag behöva just nu med min låga energi..

Vi åkte i alla fall med till Åhus där ett dagis hade bokat dem.
(trevligt initiativ, boka dom du oxå till ert dagis vetja)
Föreställningen var bra som vanligt, så härligt att se hur engagerade barnen blir :)

Men det "lilla" gjorde att min kropp sa stopp.
Hade så extremt ont överallt igår när jag kom hem.
Herregud, alltså! Blir så trött på detta..
Tur att det inte är låpngt kvar nu..

I dag ska Emil i väg på jobb och jag lurar på vilket som är bäst.
Att följa med, eller vara hemma själv med Ängla?
Tänk att mna har svårt att ta hand om sitt eget barn själv en ynka dag..
Ja, jag klarar det om jag måste såklart, men då kommer jag att ligga pall i kväll med en skrikande rygg och kropp!
I kväll vill jag kunna njuta av chips & dipp till Eurovision ju :)
Ja, ja får se hur jag gör!!

Ha en skön Lördag alla ni!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ja dom där är riktigt kul att se..

2009-05-16 @ 17:35:03
URL: http://morsan.welen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0