Fullt schema!

I går var det full rulle..
Åkte in till stan för att hälsa på min kollega & hennes svärdotter som fick tvillingar för 8 månader sedan..
Dom små juvelerna hade  växt och blivit så  stora :)
Köpte en del "tvillingkläder" av Johanna (mamman). Typ lika dana fast pojk/flick. Kan ju vara roligt att ha lite sådant även om jag inte tänkt klä dem i lika kläder för alltid.
Men när dom är små bebisar är det lite gulligt tycker jag.

Sedan bar det va hemåt för att fixa med några halsband det kommit material till.
Ett dolt nummer ringer på mobilen och när jag svarar är det min läkare!
Ja ha tänkte jag, vad är det nu då.. Har dom ångrat sig ang livmoder tappen så jag måste åka in igen!?
Nej, utan då hade ett provsvar kommit som jag lämnade in efter Valborg och det visade bakterier i urinet!
Yes! Ännu en grej! Alltid är det något!
Så idag får vi åka till Apoteket, för när vi kom dit igår (tänkte klämma in det innan fotbollen) så var det typ 15 i kön framför.
(Vanligt i STHLM, ja vet. Men INTE här!)

Ja, sen lirade Ängla fotboll (hon tycker det är riktigt kul)..

Sedan till affären för att handla hem lite frukost & plättar jag lovat Ängla.
Sedan hem & vidare till Maggan för att glo på en film AUSTRALIA.
Maggan hade gjort en god fruktsallad och filmen var bra...

Sedan var det bara hem & ner i kojs :)

I dag kommer vår vän Malin & hennes sambo Martin hem på en fika.
Så jag ska äta lite frukost nu, sedan plocka undan.
Vi har ju städdag idag (behövs) men tror inte Emil hinner med det innan 12, så jag får ge en hjälpande hand.

Ang att jag skulle ha "socker" så har det inte visat något sånt på de test jag har gjort hemma hela veckan.
Så skönt!!

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej

Du ska inte städa låt det vara! Ta det nu bara lugnt och även om det är trist så sitt mest eller ligg ner. Annars får ni ha en bra dag. Själv ska jag plugga hela dagen (lsgom kul).

Kram från oss i igelstorp

2009-05-21 @ 09:00:22
Postat av: Anonym

har lite funderingar på dina smycken. hur GÖR folk när de beställer? hur vet dem vad de ska beställa? det dyker upp det finare efter det andra här och jag undrar hur de kom på idén liksom...

2009-05-21 @ 09:15:12
Postat av: zara

Till anonym:

I bland är det min idé ibland har kunden egna idér.

Men oftast ser dom en bild här och vill beställa ett likadant.

Sedan kommer det in nya berlocker hela tiden..



2009-05-21 @ 09:18:57
Postat av: Ellinor

Svar: Jo jag får nog hitta en bikini i Alicante istället, för i Sverige finns ingen jag vill ha. Har varit på jakt efter den lila idag, men den finns ingentans.



Hur mår du då?

NU är det inte långt kvar:)

Kram

2009-05-21 @ 17:02:02
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: mio

2009-05-21 @ 20:38:02
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: mio

Glömde kommentaren : ) Har du eller nån annan som läser härr bra tips till min dotter på länkar till ställen där man kan köpa fina (och billiga) kläder? Lämna gärna en kommentar i hennes blogg i så fall:

http://mmeeli.blogg.se/

Hon delar ut flygblad åt hyresgästföreningen och kommer få en ganska stor "lön" i slutet på månaden som hon naturligtvis vill köpa kläder för, hon fyller dessutom 15 år den 14:e Juni och har önskat sig pengar.

Lämna gärna tips direkt till

2009-05-21 @ 20:46:33
URL: http://metrobloggen.se/emilfan
Postat av: sanna

Hej världens bästa du!!

Jag saknar dig jättejättemycket...

ÅÅÅh, det ska bli guld att se er i sommar.



Jag ska ta med mig en knippe konvalj till dig då.

Love

2009-05-21 @ 21:40:55
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0