GeKås

http://4.bp.blogspot.com/_vEnwUMYAFiU/SL17bepP-yI/AAAAAAAAAGk/-zkUYYg9XhE/s320/300px-Gekas_ullared_2005.jpg

Nu är jag redo att föda :)
Nej, skämt  sido.. Men idag begav vi oss till Gekås i Ullared för inhandla en massa till bebisarna.
Vagntäcke, sängtäcke, kuddar, kläder, amningskudde, lakan med mera..
Shit alltså, vi gjorde allt på 1 och en halv timma, sedan stt vi i bilen hem igen..
Å det funkade jätte bra för mig.. Det var precis vad jag orkade med..
Känns skönt att ha det mesta hemma nu.
Babysitters och påslakan är nog det enda som fattas tror jag..
Ja, lite annat smått och gott kommer man säkert på med tiden..
Babysitters ska vara guld värt att ha när man får tvillingar har jag hört..
Om dom flask matas kan dom sitta i dem medan man matar dem samtidigt..
Å när man måste ta hand om den ena kan den andra sitta i dem.. Ja ni fattar poängen kan ja tro..
Så den bör vara ställbar, eftersom man ska ha den ett tag.
Ställbar är Ängla definitivt inte, så 2 nya blir det..
Nya och nya, kan bli blocket med..

Nu är jag helt slut!
Ska bums ner i säng!
GOD NATT ♥

Kommentarer
Postat av: Git

Förstår absolut poängen med två Babysitters. Att man kan ha två barn i knät samtidigt är också en stor fördel :)

Ha det gott

2009-05-06 @ 09:27:05
Postat av: Anonym

Skönt att höra att det gick smidigare än i videon! :-)

2009-05-06 @ 18:42:00
Postat av: Mia Widerlindh

WOW 1 1/2 timma! DET måste vara rekord ;) Hade jag aldrig klarat :)

Ha det gott, Mia

2009-05-08 @ 14:12:14
URL: http://www.lekvira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0