Jag orkar inte mer..

När jag lämnat Ängla på dagis (hon skulle på utflykt) kl 9 brast det för mig..
Tårarna bara sprutade..
Känner mig helt slut & otymplig. Har svårt att hålla humöret eftersom det gör så j-vla ont hela tiden..
Är helt utmattad. Sover inge vidare och är ständigt trött.
Jag orkar inte mer och känner inte alls för att vara gravid mer..
Nu har det börjat klia på kroppen oxå, det är väl säker gravid klåda eller vad det nu heter..

Så efter att ha hulkat färdigt i Emils famn somnade jag som en stock & sov till 12..
Nu har jag ätit lite spagetti & köttfärsås..
Såg postbilen och jag hoppas hoppas verkligen att den kommer med material till mig idag!!
Annars har det hänt ngt på vägen med mitt material..

Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Stackare......



Åh ja visst är det härligt att vissa saker finns bevarade. :-) Vi hyrde en film i veckan så det blev det stora helgnöjet att se serierna. Jag gillade Candy Candy mest. nynnar på signaturmelodin

2009-05-25 @ 12:52:46
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kämpa på Zara, förstår att det är tungt och smärtsamt. Men det är snart över. Tror inte du går hela vägen. Jag är också gravid men sjukskriven pga foglossning. Tänker på dig



Mvh Kajsa (gammal klasskompis till Emil)

2009-05-25 @ 15:54:16
Postat av: Maria

Hej,



Har följt din blogg ett tag! Tycker du verkar kämpa på trots alla gravidkrämpor. Min mans syster har tvillingar och den graviditeten var också heljobbig. Det verkar ju vara många snäpp "värre" att vänta två. Själv fick jag en (!) dotter för drygt tre månader sedan.



Många hälsningar från

Maria

2009-05-25 @ 17:38:03
URL: http://www.filosofmaria.blogspot.com
Postat av: Jennie

Hej!

Jag skrev en kommentar för ganska längesedan...

Jag väntar oxå tvillingar och ligger bara 4-dagar efter dig, skönt att läsa härinne så att man inte känner sig så ensam. Jag har inga barn sedan förut så jag har inget att jämföra med men det här har inte varit nån LEK!!! Mina höfter och rygg började protestera i v 10 och värre med tiden har det blivit. värst mot kvällen då jag knappt tar mig ner för trappen. Ont i fingrarna som tusan fast att jag inte är svullen? hämta posten gör mig helt slut, och då har jag inte särskilt lång ner till lådan. Tårarna bränner bakom ögonlocken ständigt och ibland brister det för mig med! Jag är jätteglad åt denna graviditet men allt det jobbiga tar över ganska ofta...

Mina bäbisar ligger neråt med huvudena dom med så jag hoppas verkligen att det blir en vanlig förlossning, en pojke och en flicka är det som bor i min mage med:)

Vi får kämpa på några v till.

Lycka till!!! kram från norrland.

2009-05-25 @ 18:17:58
Postat av: mamma

din lilla stackare,hoppas det snart blir bättre.du måste ringa sjukvården omm klådan fortsätter..puss

2009-05-25 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0