Malena/Fruarna

http://giggan.bloggerian.se/files/2009/03/malena-erman2.jpg
http://www.italiq-expos.com/news/images/People/desperate-houswife.jpg

Ja, varför måste Malena just kvala en Tisdag när mina härliga fruar är på tv?
Det enda programmet jag förljt från start & inte missat ett enda avsnitt av!!
Tyvärr måste jag nog svika schlagern & Malena, men jag kommer givetsvis "zappa" när det är reklam!

Men jag kommer hålla tummarna för denna härliga tjej!
(även om inte opera är min grej så tycker jag hon är stört skön)
HEJA SVERIGE!

Nepp, nu ska jag laga hemmagjorda köttbullar med hemmalagat potatismos :)
Emil klipper gräset! Har han inte gjort på 2 år, eftersom jag även började att sköta det..
Han längtar nog till jag inte är gravid längre ;)

Kommentarer
Postat av: carina persson

Ja, Malena är verkligen en härlig tjej. En underbar person som jag har förmånen att känna lite grand personligen. När hon vann Melodifestivalen så skickade jag så klart ett grattis-sms och fick svar omedelbart. Hon skrev bl.a. att hon hoppas att jag och barnen har möjlighet att komma på någon av hennes konserter och att vi ska få komma in gratis :-)



Hon är en underbar person som faktiskt läser min blogg ibland och som har stöttat mig en hel del i allt som är, och har varit. Önskar henne verkligen all lycka i Moskva.



Hoppas allt är bra med er, hela familjen. Här är det så där. Peter skulle fyllt 40 år i morgon. Det är också Linneas namnsdag så därför vet barnen att deras pappa skulle fyllt år i morgon. Det har varit, och är, en hel del tårar här hemma. På torsdag, när barnen är i skolan, ska jag åka ner till Ystad med blommor till graven. Men det är tungt att åka dit.



Den sista tiden har jag lagt ut en del boktips på bloggen. Alla böcker jag skriver om där har jag själv. Säg till om du vill låna någon. Mamma kan köra förbi Färlöv isåfall.



Kram från



Carina och barnen

2009-05-12 @ 19:10:00
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: carina persson

PS: Där är ju ett program om Malena på ettan kl 20 också ikväll.

2009-05-12 @ 19:11:14
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Anonym

Du kan väl se fruarna på webbtv?

2009-05-12 @ 22:10:55
Postat av: Anonym

Hej!



Får man fråga vart i från du beställer alla saker till smycken och stans sakerna? Är med sugen på att börja göra smycken. Tack på förhand



mvh Linda

2009-05-14 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0