Söndag

Vilket väder, vilken sommar!!
I dag har det ju varit sjuuukt varmt.. 
Ja i alla fall för att vara Maj månad, i och för sig endast en dag till :)
Har suttit ute i omgångar, ni vet en valross blir lätt varm i solen.
Sedan åkte vi in till staden för att handla gipsskivor till barnrummet/kontoret.

Efter det tog vi med oss fika till Maggan för Tilde ringde Ängla & frågade om hon ville leka, vilket hon givetvis ville :)
Så härligt att sitta i trädgården å se barnen leka & Selma tulta runt (skit ungen där..) och bara snacka skit med en god vän.
Sedan grillade grillmästaren Pierre kött och vi blev bjudna på middag hela familjen.
Så härligt & gott!
Nu är jag super trött och ska nog efter en dusch krypa ned i kojs tror jag.

I morgon skulle det bli lika fint vad jag förstått på smhi.
Skönt!
Blir till att vara ute på förmiddagen, hoppas på leverans av material till eftermiddagen och då smyckestillverkning.
Det är ju bara så roligt!

Har beställt en kulhammare idag, så nu kan jag snart knacka lite mönster i berlockerna :)
Mer om det senare.

Går även in i v 35 i morgon :) Det närmar sig.

Kommentarer
Postat av: Olof

hej min vän, ser att allt är bra med dig va kul. snart e det dags för dom att komma ut (bebisarna) ha det jätte fint,



//kram olof

2009-05-31 @ 21:24:27
URL: http://nonof.blogg.se/
Postat av: jennie

Och jag går in i v 35 på torsdag:)

Ja det är härligt att sommaren är på g men jag har mest legat inne dessa dagar!!! blir yr och illamående av värmen:(

I vanliga fall så tycker jag aldrig att det är för varmt!

Kram från norrland.

2009-05-31 @ 22:52:40
Postat av: Jenny (Moas mamma)

Hej Zara.



Ja måste få säga att du är så himla fin med din mage, en riktigt fin stor och gosig mage, minns mig själv som en stor flodhäst, men du är verkligen fint gravid...



Hoppas allt går bra på förlossningen, lycka till



Kram Jenny

2009-06-02 @ 19:32:22
URL: http://moahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0