UL

Ultraljudet i dag gick jätte bra.
Det var 2 st busungar därinne som levde rövare för att ställa till det för barnmorskan :)
Vår pojk var lättast att mäta & tillslut kom dom fram till en ca vikt på 2100g.
Flickan har lagt huvudet så långt ner i bäckenet så man knappt kunde se hela huvudet.
(inte undra på att det trycker på om man säger..)
Men tillslut fick man fram vikten ca 1800g.
Så hon är lite mindre, gullfia.
Han väger strax under kurvan för vad ett ensamt barn ska väga vilket känns bra.
Fick en ny tid om 3 veckor:
"Är dom verkligen kvar då!?" frågade jag..
"Det vet man aldrig" fick ja till svar..
Nä, det vet man aldrig....

Har ju knappt visat ngt av vad jag köpt till bebbarna innan så i dag var det dax tänkte jag:

Basplagg från H&M ;)
♥ strumpor till båda
♥ Mössor
♥ 2 långärmade vita bodys
♥ 2-pack bomullsbyxa (rosa/randiga)

Basplagg från Kappahl:
3 olika vita bodys med kort ärm till sommaren
♥ Ett par vita bomullsbyxor

Från NAME IT:
Erbjudande: Body+byxa+strumpa 125:-

Från LINDEX:
Små söta bodys



Kommentarer
Postat av: Mamma

vilka söta kläder..Dina barn kommer att vara välklädda.Precis som ängla alltid är..puss

2009-05-27 @ 12:55:21
Postat av: Mia Widerlindh

Oj vad gulligt det från name it var! jag så en så fin prinsessbody utan ärmar därinne.. men tyvärr så är mina flickor lite för stora :( Men jag hittade lite annat fint till mina :)

Sköt om dej och ta hand om de små.

Kraam!

2009-05-27 @ 20:35:42
URL: http://blogg.lekvira.se
Postat av: Gunilla

Gud vad fina kläder..

De finns så mycket fin till små bäbbar att man blir sugen på att ha en..:-)

2009-05-27 @ 21:18:07
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Så skönt att allt är bra. Jättefina bebiskläder du skaffat! Jag älskar fortfarande efter tio år att se på småkläder. Därför är det lika kul varje gång man har någon bekant som får en bebis.

Kramar

2009-05-30 @ 12:37:35
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0