Award

Fick en Award av min fina svägersla Anna-Karin!
I vanliga fall brukar jag inte följa upp sånt (vet inte varför egentligen) men med Annas fina ord kunde jag inte göra annat!

"min svägerska Zara som jag beundrar. Hon är en riktigt fajter och har en förmåga att verkligen bry sig om alla i hennes närhet."

Å vad glad jag blir när jag uppfattas på det sättet, för det är precis så jahg vill att folk ska uppfatta mig :)

Å jag beundrar Anna för att hon är en sådan fin människa & mamma!
En sådan energi & tålamod hon har med barn önskar jag att jag oxå hade!




Awarden innebär att jag ska skriva 10 saker om mig själv.

♥ Jag är låååångsint (men jobbar på det, vet att det är ett problem jag har)

♥ Är som skalman. Får jag inte mat på rätt tid blir jag ett monster. Får huvudvärk som brukar sitta i två dagar!

♥ Har panikångest & lider av emotofobi. Har medicinerat i flera år, men slutat under graviditerna. Har ännu inte börjat medicinera igen, får se hur det går.

♥ Jag är älskar New York! Tänker på NY nästan varje dag! I LOVE NY!

♥ Har sjungit duett med Jan Johanssen på Mix Megapol

♥ Är släkt med Lenin (inget jag är stolt över, men nu vet ni!)

♥ Jag är en riktig hemma gris. Älskar att krypa upp i soffan med hela familjen och vill hälst inte göra något annat

♥ Jag har kontrollbehov. Inte i svartsjuke mening, men jag vill gärna ha kontroll om vad som händer runt omkring mig.

♥ Är livrädd för åskan, tur att det är vinter!

♥ Önskar att jag bodde närmre min mamma&pappa (deras respektive) & mina syskon & deras familjer!

Så vem vill jag ge denna award till då?
SANNA som svettas som en gris på musikalakademin i Umeå för att bli en grym musikalartist!
HEJA, HEJA, HEJA!




Kommentarer
Postat av: Anna_karin

Tack själv! Kul att du tog dig an den. Har nu setat och slagit in 48 småpaket till en adventskalender jag sytt. Gissa om det var pilligt!

kram

2009-11-30 @ 22:39:28
Postat av: mamma

Ha,ha många saker var som jag är äpplet faller inte långt från trädet..Ja att vara släkt med honom är inte kul tur att det är på långt håll...Håller med dig om Anna hon är fantastisk människa både med sina barn o oss andra ,,puss

2009-12-01 @ 08:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0