Dagen med D

I dag har varit en härlig dag då jag släppt alla "måsten".
Ja, lagat mat har ju gjort förstås.
Men idag gick jag å la mig när barnen gjorde & läste.
Läser lite chick-lit just nu, precis vad jag orkar med. En Lite rolig kärlekshistoria.
När barnen vaknade (alldeles för tidigt) tog jag med dem ut i vagnen.
Dom somnade om & jag handlade å´hämtade Ängla på dagis.
Sedan har vi legat på filten och bara myst.
Jag läste även lite i boken där på filten medan Emil spelade gitarr för barnen.
Gitarr & sång blir det en stund varje kväll.
Dom älskar det & brukar oftast somna.
Vilda gör själ för sitt namn :)
Hon börjar redan ta sig framåt & bakåt när hon ligger på magen.
Hon sätter rumpan upp i vädret och asar sig framåt..
:)
Nu är Ängla duschad & Emil matar barnen.
Ängla har fotografering i morgon.
En himla tur att jag hämtade, för det hade ju Emil glömt bort att säga..
Karlar! ;)
I kväll är det tv-programmet med stor D!
DESPERATE HOUSWIFES
I love it!

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen måste jag säga ,du behöver verkligen vila emellanåt..Tycker du är fantastisk..Saknar våra musik kvällar aldrig har då jag sett barn njuta så av de som era barn,de var så t6revligt när vi sjöng allihopa Älvin förökte sig på det med,Vad måne de bli av alla barnen,,musiker förstås. puss

2009-11-03 @ 20:17:23
Postat av: carro

mysigt det ser ut!! längtar tilbaka litegrann till tiden Lilly låg där jag la henne :) Kram

2009-11-03 @ 20:25:24
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Malin

Va mysigt ni har det, lilla musikfamiljen!! Måste vara så bra att ni sjunger och spelar för dem! Blir så glad när man ser bilden på emil framför vilda och älvin! mys! kram kram

2009-11-03 @ 22:29:38
Postat av: Åsa

Vad mysigt:D

2009-11-04 @ 07:33:24
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-04 @ 21:30:06
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0