En hemlighet..

http://www.gustafvasa.nu/vanlfr/bilder/vigsel.jpg

Egentligen fick jag inte säga det här, men det är för gulligt för att hållas hemligt.
Lovar ni att vara tysta?
För om ens dotter går & gifter sig måsta man väl få säga det!?

Idag när Ängla kom hem från dagis var hon på strålande humör & kvittrade likt en fågel :)
"Idag har jag gift mig med "F"! Det är så fantastiskt!" sa hon.

Jag ställde lite frågor och bland annat undrade jag vem som friat.
"Det var "F"" sa hon "och jag hade inget val!"

Sedan kvittrade hon förälskat vidare för att sedan bekänna att dom pussats oxå!

Vi ska nog ta å´bjuda hem den där F ;)

Nej, jag vet redan att han är en söt & charmig kille, så jag förstår om Ängla blivit kär!

Är det inte härligt!?

Ps. Säg inte till Ängla att ni vet detta Ds. ;)
(F kanske nämligen inte ville vara gift längre om det kom ut, det vill vi ju inte riskera!?)




Kommentarer
Postat av: mamma

Ungar är för härliga.Ängla är så kul nästan varje dag kommer något roligt..kram

2009-11-30 @ 17:24:14
Postat av: Åsa

haha så jävla gullig Ängla:)

2009-11-30 @ 18:17:06
Postat av: milo

Ängla, hon är för gooooo. Hoppas F inte tröttnar på att vara gift hur ska de då lösa det? kram Milo

2009-11-30 @ 18:50:46
Postat av: Mia

Haha gud så sött!

2009-11-30 @ 21:41:18
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Zandra

D är min favo Ängla d!

2009-12-01 @ 18:30:34
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0