mina drömmar

Å vad dagarna går fort.
Hinner inte med hälften av vad jag vill.
Har i alla fall strukit upp all tvätt, så skönt när det är gjort.
Tog ledigt från smyckestillverkningen idag, för det tar mycket av min tid.
Eftersom ganska många fått upp ögonen för mig ska jag försöka utveckla mitt smyckande efter jul & nyår.
Ska bli spännande.
Jag kommer även försöka lägga mycket tid på Sarek & "magiska toner" som börjar få fäste runt om i landet.
Tänk vilken dröm att kunna kombinera dessa två saker :)
Drömma ska man alltid göra!
Min mamma sa till mig när jag var ung:
"Släpp aldrig din dröm, för då blir du olycklig"
Därför har hon oxå alltid stöttat mig i min dröm om att sjunga.
Aldrig varit arg på mig för att jag inte valt något finare eller säkrare!
Det är så skönt!
Nu ska jag ta hand om mina barn och drömma vidare :)
Gör det du med! Dröm vidare alltså, kanske slår det in om du kämpar oxå!
kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst måste man försöka förvekliga sin stora dröm om det går ,åtminstone få föröka..Har alltid vetat att du skulle lyckas med det.Tänk vad du drömde om att få vara med i melodifestivalen o så blev det.En av dina drömmar har slagit in..älskar dig puss

2009-11-25 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0