Prästen

Jag får väl ändå säg att jag klarat mig ganska bra ifrån efterdyningarn av vaccinet.
Har frusit & haft lite värk här & där, men ändå varit på benen hela dagen.
SKÖNT!

Prästen var här i förmiddags & verkar vara en härlig prick :)
Ska nog gå bra nästa Söndag.
Faddrarna vi valt till barnen är:

ÄLVIN:
Linn (moster)
Amanda (faster)
Två tjejer med hjärtanen på rätt plats!
Vem kan passa bättre en sina älskade syskon?
Bra förebilder för Älvin!

VILDA:
Ingvar & Cecilia Bengtsson.
Invar var från början (och är) Emils sångcoach som senare blev en vän.
När jag flyttade ner lärde jag känna familjen via musikalerna där Ingvar medverkade & Cilla gjorde mitt hår.
En dag sa jag & Cilla "Vi åker till NY tillsammans", sagt och gjort.
Sedan dess har dom blivit fina vänner.
Dom är fantastiska med barn!
Ängla fullkomligt älskar dem & det kommer Vilda oxå att göra!

Amanda Sigfridsson
Amanda & Linn med konstig näsa :)



Cilla som förvandlar mig till Jane. Ingvar här med Älvin


Världens finaste storasyster ska hälla upp dop vattnet!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser ut som en väldigt stolt storasyster! :)

Har en systerdotter här hemma som ka bli moster i dagarna nu och oj, vad förväntansfull hon är!

Vad blir det för sånger på dopet då? :)

2009-11-13 @ 23:37:04
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Zandra

Kraaaam på mina finaste vänner miss u (galet mkt)!

2009-11-14 @ 01:36:13
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ängla är så himla söt, gullunge!

2009-11-14 @ 18:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0