Vit som snö ja!

Vit som snö är min blogg..
Men nu är den under uppdatering. Jag har beställt en ny header eftersom jag själv är helt lost på sånt.
Hoppas att den ska bli fin :)
Nu matar Emil våra bebisar och sedan ska jag rulla ut dem i vagnen där dom sussar som bäst.
Ja, dom sussar rätt gott i sin säng om nätterna oxå (peppar peppar).
Från ca 22:00 till 7:00 på morgonen.
Sedan somnar dom gärna om en stund efter maten vid 7. Vilda fick vi väcka 10:15 idag, den lilla sjusovaren ;)
Sedan är dom rätt vakna resten av dagen (ja, efter middags sömnen) och kvällen fram till 22:00.
Dom somnar en stund i famnen framför tv:n bara...
My ungarna.
Nu tar dom tag i saker & ska känna på ALLT!
Vilda knycker nappen ur Ävins mun så fort hon kommer åt.
Kommer hon inte åt blir hon vansinnig :)
Går du i köpas tankar av ett By Zara smycke till Jul?
Gör i så fall din beställning eller förfrågan i veckan för att vara säker på att få det innan jul.
Är du intresserad är du varmt välkommen att mail:
[email protected]
Kram på er alla!
En nyckelring till Morfar i silver 925

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, visa ringen!:)

2009-11-24 @ 15:00:36
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Undrar lite vad ett halsband med 5 "stavar" med ingraverade namn skulle kosta? =)

Om du förstår vad jag menar :)

Kram!

2009-11-24 @ 15:37:05
URL: http://carolinealexandra.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

brickor kanske de heter, fast smala avlånga... =)

2009-11-24 @ 15:37:32
URL: http://carolinealexandra.bloggplatsen.se
Postat av: Ulrika B

Tack Zara för läderbandet som kom på posten idag! Du hade uppfattat mig rätt! ;)Jag återkommer med beställning när du stansar fingerringar! :) Tack igen! Kram Ulrika P.s på luciadagen har vi namnfest för Alice och tänker spela er låt "Lilla barn". Fullkomligt älskar den låten!

2009-11-24 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0