Bloggar

Jag tycker mycket om att blogga, men även att läsa andras bloggar.
Vissa är bättre en andra.
En del läser jag varje dag, endel då&då och vissa som jag läst slaviskt har man slutat läsa.
Jag hittar även nya som verkar intressanta.

Varje morgon tar jag Iphonen i sängen och kollar dessa bloggar:

Englasshowroom
En tjej i min ålder med man och en dotter.
Bloggen handlar om mode, familj, inredning.
Har följt den sedan några år.
Har dock många gånger undrat över hur hon orkar ta alla elaka kommentarer.
(ja hon får ju många fina oxå såklart)
Folk är så låga men modiga när dom kan vara anonyma!

Pernilla Wahlgren
Ja hon behöver väl ingen närmre prenetation.
Men hennes blogg är en skön mix av glamour & familj.
Hon byter snart portal & bloggadress

Charlotte Perelli
Även hon är ju välkländ.
Gillar hennes energi.

Shopaholicmamman
Har följt henne sedan tiden på blogg.se
Där tyckte jag hon var som bäst.
Men nu har hon bytt portal igen & det börjar ta sig.
Hon har grymma tävlingar

Sedan under dagen besöker jag dessa som jag vet uppdaterar oftast i alla fall varje dag, eller flera gånger:

Sanna:
Min underbara kusin
Anna-Karin:
Min fantastiska svägerska. Där kan jag läsa om mina brorsbarn, så jag kan ha lite koll :)
Caroline:
Min vän Carro B :)
Ellinor:
Sannas vän som jag lärt känna
Harriet:
En vän jag lärde känna i musikalerna

Dessa kollar jag in några gånger i veckan:

Helena:
En mycket god vän med en massa enrgi
Patrik:
En fanatsktisk vän som dock uppdaterar dåligt, JAG VILL HA MER PATRIK :)
Zandra:
En vän. Kollar in hur hon har det då&då :)
Lina:
En vän från K-town som flyttat till min förra hemstad-STHLM
Jessica:
Min kära Sarek kollega borde oxå uppdaterar mer! ;)
Lasse:
Svärfar i Lasse Stefanz
Amanda:
Oxå en underbar svägerska
Ellamarie:
En 15 årig tjej som fick tvillingar någon månad efter oss.
Vimmelmamman:
Se & Hörs vimmelreporter (träffade henne endel förr i världen) om sin familj & kampen mot cancern som hon övervunnit men som nu blivit en rädsla att få tillbaka.

Sedan finns det några bubblare. Det betyder att jag nyss upptäckt dessa och tror att jag kommer fortsätta läsa.I alla fall då & då:

Alexander Schulmans pappa blogg:
Upptäckte den häromdagen.
Gillade inte honom alls innan men efter tips på denna blogg surfade jag dit :)
Fantastiskt bra!
Kenza
Ja, bra å bra. Men jag säker mig dit emellanåt, så något har den väl.
Snygg e hon i alla fall!
StinaLee
Läste den inte innan hon blev gravid.
Men det händer alltid något med kvinnan då hon är gravid & det gillas.


Sedan läser jag en hel del andra massa bloggar.
Har säkert missat ngn här som betyder mycket för mig.
Men annars träffar jag på olika bloggar varje dag, bland annat era bloggar som kommenterar här.


Känner ni till någon bra blogg som du rekommenderar?


Kommentarer
Postat av: Therése

Mon sambo läser Magnus Ugglas blogg. Jag har aldrig varit nåt Uggla-fan, men efter påtryckningar gick jag in och läsate lite, och jag blev förvånad över hur bra han faktiskt skriver. Kanske inte alltid de mest intellektuella och jätteintressanta ämnen, men han skriver bra och jag tycker det är riktigt underhållande.

www.magnusuggla.nu

2009-10-26 @ 15:22:59
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka fina smycken! Fick tips om din sida av min svägerska Minna som jobbar på H&M i Kristianstad

2009-10-26 @ 17:50:51
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka fina smycken du gör!!Fick tips av min svägerska Minna som har jobbat ihop med dig på H&M i kristianstad att kolla in din blogg

2009-10-26 @ 17:53:18
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Jeanine

Hej Zara! Jag har läst din blogg lite till och från och tycker du verkar vara en jätte härlig tjej och du skriver riktigt bra! :) Jag är lite sugen på att få veta mer om dina smycken (olika former och priser)Du kan väl skriva ett mail till mig med lite information!

Tack på förhand

Och många kramar till dig och din underbara familj!

// Jeanine

2009-10-26 @ 18:09:49
Postat av: L.

Jag följer dagligen Hannah Graafs blogg på bloggfamiljen,temedhonung (en 28 årig mamma med en dotter på 5år och tvillingtjejer 1 1/2 år.Ha börjat följa fokis med,mysig blogg.

2009-10-26 @ 19:59:46
Postat av: Eva

Jag läser en blogg som en tjej som bor i Fjälkinge har, www.frusofie.se

Tycker hon skriver så trevligt om sig och sitt familjeliv, hon har en pojke och väntar sitt andra barn nu.

2009-10-26 @ 21:56:55
URL: http://mammamattefru.blogspot.com
Postat av: M

Spana in www.bloggfamiljen.se där Jessica Andersson, Hannah Graaf mfl bloggar.

2009-10-27 @ 04:13:19
Postat av: zara

Tack för fina ord & tips.

Bloggfamiljen kollar jag in i bland, men inte lika ofta eftersom inte min favp e kvar: Magda Graaf!

2009-10-27 @ 08:53:02
Postat av: Zandra

Har du kikat in hos Daniel nångång?

Allt som oftast får jag ont i magen av skratt! Samtidig som han lika gärna kan få en att gråta..Han förmedlar verkligen känsla i sina inlägg..glad som ledsen....

http://danielfagerholm.webblogg.se/ Kraam!

2009-10-27 @ 13:58:35
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Tack för de fina orden:)

2009-10-27 @ 20:54:05
Postat av: Carina Persson

Hej Zara!



Magdalena Graaf bloggar numera på Finest.se. Men det visste du kanske redan?



Kram



Carina

2009-10-28 @ 18:13:39
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Förlåt, jag skrev fel om Magdalena Graaf. Jag satt och tänkte på Katrin Zytomierska, hon bloggar på Finest.se. Maggans blogg finns på www.magdalenagraaf.se

2009-10-28 @ 18:24:07
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Hej Zara!



Jag vet inte vad du har för humor, men jag tror nog att du tycker att denna blogg kommer att vara rolig. Den finns på adress:



www.metrobloggen.se/scandalbeauty



Tjejen som skriver har betytt oerhört mycket för mig sedan Peter dog och hon skriver så roligt. Det var faktiskt hon som fick mig att skratta igen när jag trodde att det var totalt omöjligt. Kolla gärna in hennes blogg när/om du har tid och lust.



Kram



carina

2009-10-29 @ 13:38:34
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: eva-marie

Har tyvärr inga bra tips - hinner sällan utforska nya bloggar. Jag läser dem jag följt länge tex din! Hoppas du hinner titta in hos mig ibland också. KRAMAR

2009-10-30 @ 19:15:00
URL: http://www.metrobloggen.se/evam
Postat av: Malin

Bloggfamiljen! www.bloggfamiljen.se

Där bloggar några bra människor.

Både Hannah Graaf och hennes man Peter "En pappas blogg" som är rolig att läsa, Jessica Andersson från Fame likaså.. Henrik Johnsson också, alla är dom bra! =) Ett hett tips!

2009-11-02 @ 01:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0