By zara



Det har flyttat in en ny amulett hos mig :)

Den är ett mellanting av den nätta och den lite grövre amuletten.
Självklart oxå i silver 925


Den nätta amuletten:
22 mm/1 mm (perfekt till dop eller för den som vanligvis inte bär smycken då den är så nätt. Passar bäst till kortare kedja)

Mellan amulett:
ca 24 mm i ytterdiameter och ca 15,9 mm i inner diameter och tjockleken är ca 1,4 mm
(Är snygg till både lång och kort kedja)

Den lite grövre:
ca 25 mm i ytterdiameter och ca 14 mm i inner diameter.  (perfekt för dig som gillar lite större smycken & vill bära emuletten i en längre kedja)

Info: [email protected]
Kan informera att tagsen kom in hos leverantören i Tors, idag är dom slut igen!
Nästa leverans kommer den 14/11, antar att den oxå kommer gå åt fort!?
Så vill du beställa tags till någon i julklapp rekommenderar jag att lägga beställningen redan nu.
Då kan jag beställa hem dem direkt dom kommer in igen.
Efter den leveransen tror jag inte att dom hinner få in en till innan jul :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Vill gärna ha info på mailen; [email protected]

2009-10-19 @ 16:43:43
Postat av: Jenny

Väldigt vackra smycken, vill gärna ha info om dem, priser mm på min mail; [email protected]

Tack på förhand.

2009-10-19 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0