Lite utveckling & annat



Tvillingar i all ära men ändå två helt skilda individer.
Dom är så olika som man kan bli.
Både till utseende sätt.
Vilda är en tuff framåt tjej som ler bara man tittar på henne.
Höga skratt har hon även lagt till med.
Hon kan ligga nöjd i sin babysitter länge länge..

Lilla Älvin är lite mer "försiktig" och rädd för hastiga rörelser & ljud.
Han kan ligga i babysitterna när han sover eller om han blir gungad.
Och när man blir gungad är ju ngn alltid i närheten.
Men går man i väg kommer den darrande läppen fram.
Älvin är nöjd & glad så länge han får vara med som ni kan se på bilden där uppe.



Dom har precis börjat "upptäcka" varandra vilket är roligt.
Vilda blir så glad när hon ser honom & börjar genast prata.
Även Ängla får många léenden så fort hon visar sig..
Härligt för henne, för hon känner sig speciell nu!



Älvin snurrar upp på sidan och försöker för kung & fosterland att rulla över på mage.
Med jämna mellanrum vänder han bak huvudet för att se så att jag är kvar på andra sidan ryggen :)
Sedan vänder han tillbaka huvudet igen & försöker.
Han blir så arg när han inte lyckas.
Men det tar nog bara ngn dag nu så rullar han över...

Jag är nyss hemkommen från ett träningspass :)
Fick ett nytt schema att följa idag för att jobba upp ryggen igen.
Vissa kvällar har jag så ont att inte klarar att bära mer.. Vill bara gråta.
När jag ändå var i stan smet jag in en snabbis på Lindex och hittade en gullig julklänning till Vilda :)
Är den inte söt? Lite Madicken känsla över den..

Om en stund ska vi gå över en sväng till Maggan så tjejerna får leka av sig lite.
Sedan ska jag hem & laga GI-PIZZA.
Sedan blir det Idol för hela slanten.
Spännande att se vem som gör bäst i från sig idag.
De varierar tycker jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

vilka sötnosar vad stora dom har blivit sen jag såg dom.Men snart så kommer mormor o moster..puss

2009-10-16 @ 14:46:30
Postat av: Zandra

GOOODINGAR!

Hoppas ni alla mår bra!? <3

2009-10-16 @ 16:03:02
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Vi bor i vinnö så färlöv är ju närmst om man vill göra nått sånt. Tror inte det finns nått här i vinnö direkt! kram

2009-10-16 @ 16:39:23
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Vi har bott här sedan 1 mars så det är ett tag. Vi or i de tegelhusen som ligger precis innan vinnö. I en marklägenhet där. Vi bodde i en tvåa på söder när vi fick Isabella men kom ganska snabbt på att det var trångt!! Trivs jättebra här ute!

2009-10-16 @ 21:48:22
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad söt klänning, men vad ska Älvin ha på sig till jul????

2009-10-16 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0