En härlig höstdag i Solna!



Vilken härlig höstdag!
Begav mig ut på förmiddagen och styrde benen mot centrum.
Solen sken & det var riktigt friskt i luften.
Gick ändå in en sväng för att kolla in vad Gina Tricot fått in & kom ut med två plagg.
Ett par jeans tajts (typ de enda byxor jag kan ha nu) och en lite längre tröja vilket passar min kropp just nu.
På vägen hem kände jag att jag inte ville gå in. Jag behövde frisk luft & även barnen som sov gott i sin vagn.
Ringde hem till Emil för att höra om Ängla var sugen på att leka i parken, å det ville hon.
Hon lekte en bra stund & sedan kom även Anita dit.
Det slutade med att jag och bebbarna gick hem själva och dom stannade eftersom det vankades mat tid & besök av Johan & Helena.

Efter lite snack & mat var det dax för oss att besöka bion.
Nämligen: "FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN".
Som vi har längtat efter att vi såg "MÄN SOM HATAR KVINNOR".
Å jag har väl aldrig varit så spänd & nervös som när jag såg denna film.
På bio blir ju allt mycket starkare, bara ljudet gör ju sitt!
Verkligen en bra film. Den är så otroligt stark. Man känner både ilska, äcklan & kärlek.
Kan inte bärja mig till nästa som ska komma i November. Jag hörde några prata om att det var i November i alla fall, någon som vet säkert?



Tack snälla Mallan & Anita för er gästfrihet & ert engagemang i våra barn!
Det ni gör för oss betyder mycket för mig & Emil men även för barnen.
Vi är glada för att dom får ha er i deras liv!


I morgon åker vi hem till lilla Färlöv igen :)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh Solna - mitt f.d. hem!! :)



Nu längtar jag tillbaka uppåt landet när jag läser det här :D



Hej förresten, trillade in härom dagen när jag hittade ett smycke jag vill ha. Ska försöka hitta vilket det var och skicka mail istället, bara jag hittar just DET smycket igen :)



Kram C

2009-10-05 @ 23:19:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Åsa

Vi såg den filmen i fredes, superbra! Längtar redan till nästa! Jag har hört december men är inte heller säker! Vi ska iaf se den när den kommer:)

2009-10-06 @ 08:18:41
Postat av: Erica Ohlin

Den kommer den 28 november. Har köpt första filmen och där i stog det när de andra filmerna kommer.

Jag kan inte heller bärga mig tills nästa kommer. Funderar på att läsa böckerna igen. Jag längtar

2009-10-07 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0