En regnig Lördag..

Sitter här med en kopp kaffe (igen!).
Har smygit upp tidigare för att hinna med mig sjäkv. Är trött som ett ägg, men Ängla har simning i dag så det var ett måste. Hatar aktiviteter på en Lördag, men har man barn så har man.. ;)
I går kväll var det Pappa/Dotter kväll, så dom var inne på premiären av musikalen Oliver i K.stad.
Dom tyckte produktionen var toppen, så gå & se den!
Själv var jag hos Milo för att titta på Idol, dricka ett glas vin och få en extra famn till mina guldknoppar!
Har ni fått ngn favorit?
Ja, det har ni säkert, och det har jag med faktiskt.
Så här kommer Jury ZARA :)

ERIK:
Sjunger med en röst jag inte hört sedan de ljuva 80-tals hårdrockarna :) HA HA::
Nej, skämt å sido. Hans röst är verkligen grym!
Vilka höjder han når till & vilken kraft
Inget mesande vilket faller mig på läppen.
Att han sedan har scennärvaro, utstrålning och verkar ödmjuk ger ännu mer pluspoäng.
Kanske ska tänka på att inte köra fullt ut med rösten hela låtar igenom.. Utan variera sig lite för att göra det ännu
mer intressant.

CAMILLA:

Å älskar hennes energi! Jag älskar ju oxå schlager men har även poppen i mig och det har Camilla oxå.
Alla pratade om att "varför valde hon en liknande låt som gick från ballad till upptempo igen!?" när hon fick en andra chans.
Men hon hade väl ingen chans att ta till sig juryns ord & ändra.
Hon sjöng ju dagen innan och låten var alla gånger inrepad med bandet under veckan.
Inte mycket att göra.
Ja, jag gillade henne ändå och såg potential (tror juryn oxå gjorde det eftersom dom gav henne en andra chans.)
Hon har en bra röst, men framförallt har hon en fantastisk utstrålning som berör mig!
För mig är en avslappnad utsrålning det viktigaste, det gör mig intresserad.
Ett plus såklart om man kan sjunga vilket Camilla kan!
HEJA CAMILLA!

CALLE:
Men guuud, Calle kan verkligen sjunga!
Han kommer från vår lilla stad kristiandtas, så klart att man håller en extra tumme.
Tycker han blir bättre & bättre på scenen och jag hoppas att han spärrar upp ögonen ännu mer & blommar ut!

Dett är mina 3 favoriter. Tänker inte skriva om dem jag inte gillar eftersom det inte känns rätt..
Mesigt kanske, men det finns ingen anledning att lägga energi på skitsnack!
Bättre att lägga den energin på det man gillar.
Å så slipper dom läsa det själva om dom googlar på sitt namn, vet hur ont det kan göra!

Näpp, nu får jag nog dressa om från morgonrock till kläder.
Sedan blir det tvättning av de små, matning, frukost till Ängla & sedan till badet.
I eftermiddag får vi lite besök & i kväll ska vi till paula.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: mio

Gillar åxå dem men även Tove!

2009-10-10 @ 11:14:32
Postat av: Zandra

Jag gillar Erik jag oxå, även om jag ser jimmy jansson framför mig hela tiden... :P

Och sen börde JON fått en plats framför vissa andra!

2009-10-13 @ 15:32:32
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0