Hänga läpp!

Nej vänner, livet går ju vidare.
Är inte en sådan som hänger läpp länge!
Även om man vet att det är sjuukt svårt att komma med (nu för tiden vill ju ALLA artister vara med, även dom som sa att dom aldrig skulle.) så är ju det sista som lämnar en HOPPET!
Eller hur!?
Det sitter så mycket i att komma med.
Man marknadsförs på ett grymt sätt när man medverkar.
Reklam som i annat fall skulle kosta hundratusentals kronor.
Nog om det!
Nu dricker jag mitt morgon kaffe.
Ängla har lite feber. Förmodligen av vaccinet hon fick i går.
Själv ska jag snart svida om till städförklädet :)
Torsdag ni vet mina vänner = STÄDDAG!
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: mamma

hej hjärtat har precis städat färdigt,Linn får ta sitt rum när hon kommer hem.Hon blev jätte glad för halsbandet väöldigt fint,har inte sett att du gjort den modellen förut..puss

2009-10-15 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0