Kändisdjungeln

http://1.bp.blogspot.com/_6SquGzfnJuE/SLQboJ_eAtI/AAAAAAAAACo/sORVpYbR0oo/S150/8spy.jpg

Angående halsbandet:

Det är inte någon som betyder mycket för mig. Eller ja, det kanske hon gjort rent artistiskt men inte personligt. Alltså, jag har inga känslomässiga band till personen. MEN det är en betydelsefull person för att det kan betyda lite reklam för mina smycken i lite större bemärkelse.
För denna persom är en av Sveriges största artister!
I alla fall är det en vän till artisten som beställt smycket av mig i födelsedagspresent!
Så artisten har ju inte valt att köpa smycket av mig, men jag hoppas att denne ändå ska tycka om det jag gjort och de jag gör!?




Kommentarer
Postat av: mamma

spännande o roligt,men som mamma så vet jag men kniper..puss

2009-10-02 @ 16:59:17
Postat av: Caroline

Hej!



Jag gillar dina smycken jättemycket. Jag skulle vilja köpa ett av dig, undrar hur jag går tillväga? Jag har en idé om hur jag vill ha det! Maila gärna mig. Vill oxå passa på att sägaa att du har en jättefin blogg och framförallt en jättefin familj :-) Kram C

2009-10-02 @ 22:21:07
Postat av: Anonym

Varför säga A om man inte säger B.....du måste ju förstå att folk blir nyfikna när du skriver som du gör...eller är det det du vill??

2009-10-02 @ 23:11:05
Postat av: Evelyn

Men kära nån.... kan man inte bara få vara glad för något????

Kram till Zara!

2009-10-03 @ 09:52:05
Postat av: annika

Eftersom det är en present kan men knappastskriva om vad det är..Dessutom handlar det om integritet...

2009-10-03 @ 10:37:29
Postat av: sanna

Man kan inte avslöja om det är en present, go Annika!



Men håller med om att om man säger A får man säga B.. annars behöver man inte säga nått alls (till läsarna)tror nog att vi får veta tids nog?



Men håller dock ovanstående med att man måste få vara glad och stolt. För det är ju superroligt.

2009-10-03 @ 14:55:40
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0