Studion

Shit vad jag har sjungit idag!
Ett helt album på en dag.. Fast vi delar ju upp låtarna eftersom vi är tre sångerskor. Men ändå!
Den fjärde skivan som jag i nuläget kallar "favoriter i repris" är de bästa låtarna från våra andra album fast i annan tapning. Det ingår lite i vårt nya projekt "Magiska Toner" där vi samarbetar med olika körer.
Borta är discodunket & dom framförs nu akustiskt.
Riktigt bra tror jag att det kommer att bli.

Världens bästa producent Jens Engekbrecht..
Smygandes i bakgrunden en gullig & duktig låtskrivare: Stina Engelbrecht


Här inne har jag stått & kämpat hela dagen!
Men det var de värt!


Älvin & Vilda har varit med pappa i dag :)
Fast i samma hus som mamma..



Änglas nya Idol är Stinas dotter Lina!

I morgon kommer Göran hit (vår flöjtist) för rep inför Lördagens gig i STHLM.

Hoppas att ni haft en bra dag!?

Kommentarer
Postat av: mamma

oo,vilka gullungar dom är ..Kul att det gått bra.puss

2009-10-01 @ 21:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0