Sur tant Zara

Usch, fy, blä vilken dag!
Ja, i dag blir det inte roligare än så.
Känner mig trött, ledsen & hängig idad.
Sur som en gammal bittertant!
Brukar försöka var positiv för det mesta, men i dag blev det inget med det!
Inte blir det ju bättre av att det regna, eller hur?
Detta är min första egna tid i dag.. Eller kallar man att stryka egen tid?
Ja, vad vet jag. Men det är ju inget jag direkt hurrar för att göra men som måste göras.
Hoppas morgondagen blir bättre.
Tyvärr kommer den att börja med stress.
Vi ska till BVC kl 10. Kanske inte låter så tidigt, men med två bebisar + en stor som ska göras i ordning är det de!
Å som procken över i:et har Emil en tid på banken samma tid.
Inget vi tänkte på när den tiden bokade.
Å vagn får man inte ha med sig in på BVC så hur det ska lösa sig vet jag inte.
Kan ju inte låta en ligga kvar medan jag går in med den andra.
Men antar att det hela löser sig väl på plats.
(å där kunde man skymta en uns gnutta av positivitet)
Nä, nog med elände!

I går hade vi en fanatstisk kväll i alla fall.
Kvällen skulle spenderats med Paula & Niclas (+barnen) men det slutatde med att vi alla blev bjudna till Ola, MArlene & Alice. Även deras grannar J&H med barn var med.
God mat, lite vin & snax och trevligt sällskap.
Grabbarna intog "Uggla rummet" (han är ett stort fan av Magnus Uggla vilket har resulterat i ett Uggla rum!) medan vi andra höll till i vardagsrummet med Körslaget.

Vi 23:30 var vi & grannarna de som var kvar.
Fick se bland det härligaste jag någonsin sett.
Lilla W (4 år) intog soffkanten och med sig hade han chipsskålen.
I ögonvrån kunde man se hur han plockade chips från skålen in i munnen.
Inget konstigt med det.
Men när man tittade noga kunde man se att ögonen var stängda och att han sov!
Trots detta fortsatte han lassa in chips i munnen :)
INTE UTAN MINA CHIPS!
Det var en härlig syn & vi skrattade gott!

Våra bebisar skötte sig exemplariskt.
När kl slår 22 är det som att dom vet att det är nana tajm.
Vi la ned dom i vagnen (trodde aldrig det skulle gå) och där somnade dom gott utan att den rullade.
Sedan sov dom vidare när vi gick hem, lyfte upp dem & la dem i spjälsängen.
Dom vaknade dock lite tidigare för mat i natt (kl 4), men det kan man ju leva med ;)

I morgon:
Ny vecka, nya möjligheter.
Hoppas bitter sura Zara lämnat bygget!
:)

Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

hade jag varit som du hade jag tagit med vagnen in på bvc iaf!! kram

2009-10-12 @ 09:31:57
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: HeLeNa

Hej Vännen!

Det är Jobbigt med Dagar när man känner som du beskriver. Skickar dig lite Energi & kärlek! =)

KraaaaM!

2009-10-12 @ 12:07:48
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja så kan de bli,idag är det jag som är tjur kärring..puss

2009-10-12 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0