Den goda fén





(Kanske känner ni igen henne från gruppen NG3 som var stora samtidigt med oss 2003, på den gamla goda tidne som jag brukar säga!)
 
 I går var vi hemma hos Änglas gudmor Linda :)'Då vi bodde i STHLM var vi grannar.
 Vi umgicks ofta, ofta..
 Tyvärr blir det ju inte lika ofta nu när vi bor så långt i från varandra :(
Men det är extra roligt när vi ses!
Ängla fick Bratz dräkten som genast åkte på.
Sedan uppträdde hon för oss alla som babberina (bellerina) som hon säger!

 Efter det besöket som kostade oss 900:- (p-bot!) skulle Ängla på Bio med gammelmostarna.
 Ängla valde att se nicke Nyfiken 2 på Hötorget.
 Äveb bion besökte hon som en BRATZ :)
 Hon bryr sig inte om folk glor, undrar så vart hon fått det i från ;)

 Jag och Emil gick ned på Solna Centrum och käkade, trevligt att göra det så gott som själva.
Barnen sov i sin vagn nämligen..

 Ytterligare en trevlig dag i den stora staden som jag älskar!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag som följer big brother repriserna i tv400 såg för en tid sedan Linda (och de andra två tjejerna från guppen) å två andra vänner till er, Andres och Patrik, gå in i huset för en kväll :)

Kraam

2009-09-06 @ 12:44:42
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0