God morgon soliga fredag!

Å det är så skönt när man slipper stressa upp till dagis!
Man kan ligga kvar till ca 9 då bebisarna & Ängla vaknar..
Älvin & Vilda "pratar" för fullt när dom slår upp sina blå :)
Vilda somnade om efter "frukosten" i sängen medan Älvin ligger vaken här min famn.
Mamma gris som han é!
Ängla hann få i sig lite mannagrynsgröt men blev så sur när hon inte fick fylla på med mer sylt.
Så nu sitter hon åter vid barnkanalen.
Själv har jag ätit min fil med björnbär (de enda som går att variera är ju bären!) och ska snart sätta i mig ett par ägg. Har lyckats tappa 3 kilo i alla fall :)
Alltid ngt!
I dag vill Maggan ha med mig för lite stros på stan, säger man ju inte nej till.
Ska inte handla ngt direkt, men kan ju vara smakråd.
Sedan blir det väl IDOL ikväll & kanske Wallander som vi måste hinna se innan Måndag.
Fast Lördagar bjuder ju bara på "skit-kändis djungeln" så det passar kanske bättre i morgon.
Ne, åter till äggen. Sedan räkningarna & stan!
Trevlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Zara att du gått ned 3 kilo! Bra kämpat! kram

2009-09-25 @ 17:01:54
Postat av: Sara Li

Jag känner likadant när det är fredag - slippa stressa till dagis... Nu tänker säkert många "ja men ha inte det stora barnet på dagis då så slipper ni stressa"... Ja men man har ju det stora barnet där för att det ska få lite social stimulans och träffa andra barn, leka av sig osv... och för att bebisen/bebisarna ska ha lite egentid med mamman... och pappan i vissa fall. Men sen är det så skönt med fredag också... att kunna mysa hemma allihopa. Trevlig helg!

2009-09-25 @ 18:00:56
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: marica

GI:ar du? Jag behöver oxå gå ner i vikt men jag har ingen motivation...

2009-09-26 @ 19:35:54
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0