Kalas, kalsas, kalas...

Jag vet inte vilket som är att föredra:
Att ligga kvar och sova med bebbarna eller gå upp & dricka kaffe + surfa i lugn o ro!?
I dag valde jag det senare alterntivet.

Liver går sin gilla gång (heter det så?) här i Färlöv.
I går avslutades det SISTA kalaset nämligen barnkalaset.
Jag är så otroligt glad att allt sånt är överstökat för detta år (har varit lite tuffare än andra år med två små) även om det varit roligt. Det är mycket som ska fixas & förberedas & det går en massa kulor!
Milo hade Älvin & Vilda eftersom jag inte ville ha dem hemma av olika anledningar.
(ljudvolym, basiller, uppmärksamhet...)
Tror att kalaset blev lyckat!?
Hade lånat in Änglas idol Maria & hennes kusin Agnes som lekledare :)
Även Emils syster Amanda & hennes Jonatan kom för att hjälpa till med ansiktsmålnig.


Tårtan igår bestod av Baribe tjejerna från diamant slottet
(filmen)

Jag målar Änglas kompis SAGA vars mamma har en underbar affär med barnsaker.
Besök den här!
LEVIRA

Idag fortsätter dock dagen i kalas anda.
Men det är inte jag som ska hålla i det (puh!)
Amanda som jag nämnde innan fyllde 20 år förra året.
Men i samma veva åke hon över till Australien på äventyr.
Så vi ska fira henne idag ist.

Men fram till kalaset ska jag bara slappa.
Emil jobbade på schlagerbar i Kalrskrona i går & kome hem kl 5 i morse.
Han fick även hoppa in och jobba för en kollega som blivit akut sjuk 2 timmar innan gig i går.
Så det blev även en tur till broby innan Karlskrona.
Jag & Ängla klarade oss bra här hemma med twinsen..
Men allt är såklart lättere när man är två.
Jag själv är inte stressad, men jag tycker så synd om dem att det ska behöva vara så ledsna för att det endast finns en famn ledig.. Det kan dom ju inte förstå.
Men som sagt, det gick ändå bra!

Trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så otroligt duktig,ta hand om alla tre själv två små bebisar samtidigt själv blir jag jätte stressad när dom skriker avskyr verkligen när barn gråter.Men jag förstår ju att det blir så ibland finns de ju bara två armar..Är jätte stolt över dig o de har jag alltid varit ända sen du kom för 27 år sen älskar dig så mycket så när jag tänker på dig så börjar jag gråta..En sak till Milo är en underbar extra mormor är så glad över att hon finns i din närhet självklart allihop i hennes familj..kram

2009-09-13 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0