Kalsas dax (igen!)

Då var man hemma igen.
Ja, vi har varit hemma en dag alltså. Så lång tid tog det inte att köra hem :)
Resan gick över förväntan.
Barnen år två gånger (1 ggr 1 mil hemifrån men vad ska man göra!?)
Ängla skötte sig exemplariskt.
Hon lyssnar mycket på musiksagor (Madicken, Emil osv..)
Skönt att vara hemma igen när man väl kommit hem.
Kände inte för att åka hem från STHLM denna gången.
Men vi ska ju snart upp igen.
I dag är det kalas IGEN!
Alla dessa kalas.
Nu är det för den skånska släkten & vännerna.
Så I dag efter kaffet är det bara att ta fram dammsugaren och sedan ställa sig vid spisen.
Har gjort den enkelt för mig. Det blir sallad med valfritt tillbehör.
Vi Hörs!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hälsa lilla födelsedagsbarnet från mig och barnen.



Förstår att du inte ville åka hem från Stockholm. Jag känner likadant varje gång jag åker dit. Jag har bott där i sammanlagt 5 år och skulle inte tveka en sekund att flytta dit igen om det gick att hitta en lägenhet.



Hälsa Emil och barnen



Kram



Carina, Markus, Emilia och Linnea

2009-09-06 @ 12:31:06
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Gammelmoster Mallan

Att stå där vid bilen och vinka adjö kändes i hjärtat. Konstigt, men jag känner fortfarande bebisarnas lukt och ser deras leenden. För att inte tala om Ängla. Hennes fnitter, frågor och dans. Ses snart igen. Kram

2009-09-06 @ 18:38:44
Postat av: V I K T O R I A W E S T I N

Hejsan bruden !

Har du set min nya tävling på bloggen !?

Sugen på en låt !?

K R A M (tipsa gärna andra too)

2009-09-07 @ 14:28:34
URL: http://tycjan.blogg.se/
Postat av: mio

Nu är det väl snart dags att berätta vad Emil har på G!! Nyfiken så jag spricker snart ju! :o)

2009-09-07 @ 21:51:35
Postat av: Anna-Karin

Förstår att ni har fullt upp! Här har det dragit i gång också nu med dagis,skola, skola, jobb och massa kalas! Hoppas ni mår bra.

kram

2009-09-08 @ 07:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0