Polar prize 2009

I går var det dax för Polar priset!
Det var evigheter sedan vi gick på någon form av premiär..
Det dimper ned inbjudningar emellanåt men det är lite för långt att åka upp för en biopremiär.
Men nu var det dax att inta röda mattan (som var lila).. Jag älskar ju allt det där, ingår väl lite i artist yrket som jag saknat så under denna graviditet.
Vi blev plåtade av näst in till alla kameror så vi får se om det kommer med ngn bild så jag kan visa er klänningen. Här var det ingen som kunde ta en helbild på mig utan att den blev suddig eller halv..

Hela artist eliten var där inklusive Kungen, Drottningen & Kronprinsessan (som var väldigt snyggt klädd & vacker denna eftermiddag!)
Carola (som tog med sig vår vän Nicki som varit med i våra musikaler), Pernilla W, Charlotte P, Jill Johnsson, Emils idol Ernst, EMD Mathias, alla Idoler ja & en alla andra :)

Vi hade sådan tur att vi träffade Michael Michilof & hans fru (han var med i Fame Factory samma år som emil & Melodifestivalen förra året)..
Vi hade en trevlig "mingel stund" (jag är usel på mingel, kindpussar & kallprat med folk jag inte känner men ska låtsas känna annars..) då vi satt & pratade över ett glas bubbel..

Själva cermonin var trevlig & lagom lång.
Man får verkligen rysningar när hela publiken ställer sig upp för pristagarna.
Peter Gabriel var ju helt klart lite häftig att se ( ELLER VAD SÄGER DU JONAS?).

Kl 19 var vi hemma hos våra bebisar & Ängla igen..
Det hade gått jätte bra.
Men nog var dom trötta, för i natt sov dom hela natten ända till kl 6:00.
SÅ SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: rosalita

Hej!

Såg en fin bild på er igår kväll på finest.se.

Men i morse så hade dom bytt bilderna o ni var ej kvar. Du var så söt i din svarta klänning o korta jeans jacka. Emil var oxå jättefin. Maila dom och be dom skicka bilden. Kram!

2009-09-01 @ 11:21:34
Postat av: Anonym

Fan vad avundsjuk jag är!!!!!!!!!!

Skämt åsido- Hoppas ni hade det trevligt- det är ni verkligen värda. Peter Gabriel in real life! Vilken hit.



Hälsa Ängla och gratta jättemycket!



Jonas

2009-09-01 @ 11:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0