Studio del 2

I går spelade vi verserna + ytterligare 1 st schlager låt!
Det är två riktigt bra låtar faktiskt.. De starkaste vi skicka in sedan Genom eld & vatten faktiskt!
Hoppas att Christer Björkman & Co tycker de oxå..
Hade varit förbannat roligt.
Men jag försöker att inte hoppas för mycket, för det är hård konkurants och alla vill vara med nu förtiden!
Håll en tumme för oss!
I morgon ska bidragen vara inlämnade.

Ängla var hemma från dagis idag eftersom hon hade lite utslag på kinden.
Hon är ju lite extra känslig mot saker & ting.
Verkar som det börjar lägga sig nu.
Hon fick vilket fall åka med mig in till stan idag.
Bara mor & dotter dag (behövligt!).
Emil var hemma med Älvin & Vilda (Vilda har blivit genom förkyld stackaren..) och dom sussar sött fortfarande.
Skulle handla lite byxor till twinsen eftersom dom nu bytt storlek igen!
Hittade även två klänningar till Ängla vilket hon verkligen behöver!
När vi var inne på DIN SKO för att köpa nya gummistövlar till Ängla upptäcker jag till min förskräckelse att mina jeans tajts gått sönder under hela röven!
Å så hade jag säkert gått runt ett tag!
Inte i ngn söm utan själva tyget! Bara så där..
Frågade Ängla om det syntes bakifrån..
Hon skrattade bara å sa JA!
Så in på Vero Moda (närmaste butik) för att sätta på mig ett par vit/svarta leopardtajts jag köpt på H&M innan..
Hi Hi, så kan det gå...
Vi tog även en fika. Eller rättaresagt, Ängla fikade jag åt en sallad.
Mitt under fikan sa Ängla:
"Jag har verkligen försökt hitta en kille, ja en lite kille alltså (eftersom att det just då gick förbi en äldre kille).
Men jag hittar ingen! (lite uppgivet!)"
Nej, liver är inte lätt!
Ängla hon snackar med alla kassörskor oxå..
Allt från vart mormor bor till myggbett på benen. :)

Kommentarer
Postat av: anna-karin

låter som en härlig dag. hi hi det där med byxorna!

Tack för inbjudan vi fick med posten i dag

hälsa

kram

2009-09-21 @ 14:19:52
Postat av: mamma

Ha ha hon är för rolig den där ungen..Tur att inte jag var med för jag hade int ekunnat hålla mig för skratt om jag sett dina byxor..puss på er

2009-09-21 @ 16:14:23
Postat av: Zandra

haha, i love Ängla!

2009-09-21 @ 19:30:16
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: marica

Söt liten tjej du har!

2009-09-21 @ 20:37:57
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hoppas att vi får höra en låt av er i melodifestivalen, för en den så bra som genom eld och vatten så kommer den med.

2009-09-22 @ 07:49:28
Postat av: Zandra

Åh Vad hon är gullig! :) de va så lite, Roligt att de gick hem, så himla svårt att veta vad man ska hitta på, inte allt som går å skicka heller. Hälsa henne med en stor kram och säg att jag oxå tycker det var synd att jag inte kunde komma!

Fy så söt hon är, Blir alldeles varm i hjärtat! :)



Kraam!

2009-09-22 @ 13:27:37
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0