Studion


mick

Att arbeta ihop med sin sambo/make/maka kan vara riskabelt :) Var mer nervös att spela in med Emil än med en riktig producent.. Hi Hi.. Vet att Emil är petig och väldigt musikalisk.. Det är ju en producent oxå givetvis. Men en sambo vågar säga till på ett annat sätt om man gör fel... Tog mig 30 min att hitta in rätt i låten. Lurades av körerna på bakgrunden och sedan kom det dåliga självförtroendet fram. Får lätt det i studion, pga av en tidigare producent jag jobbat med.. Blir jag det minsta nervös så kryper det fram och sedan låser det sig helt. Men så småningom "hittade jag in" rätt och det gick nog ganska okej. Vi hann inte klart helt utan ska fortsätta i morgon förmiddag. Tack gulliga Emil för att du hjälper mig med detta...

Snälla Maggan ställer återigen upp som barnvakt!
Eftersom det är en schlagerlåt vi spelar in ska hon få följa med som tack om vi skulle komma med :) Men det är ju super svårt att komma med, men vi får hoppas! Hade varit så roligt att medverka igen! På tiden nu, 2004 var det sist. Hela 5 år sedan.. Tiden går fort.

 


 

Idag började Ängla på simskola.
Tror hon tyckte det var roligt. Nu är hon på medeltidsmarknad med Farfmor & Tilde :)

Emil ska sjunga på bröllop snart & ikväll på ngn schlagerbar i Sölvesborg! Så det blir lite ensamt här idag.. Men det kan vara skönt oxå, bara bebbarna är snälla mot sin mamma..

Solen strålar så jag hoppas på en promenad, men just nu sover dom i sängen..

 

Trevlig Lördag!


Kommentarer
Postat av: maggan

Klart jag ställer upp och är barnvakt till era supergulliga bebisar. Det är bara kul!!! Hade varit kul om ni kom med så man kan få känna sig glammig i kändisvärlden......hahaha....kram på dig och hör av dig om du skulle ha allt för tråkigt!!!!

2009-09-19 @ 14:07:53
Postat av: Helena

Zara

halsbanden har kommit jag vart jätte nöjd TACK!!!dom är så fina kan jag lägga upp en länk på min fb har många här hemma som vill köpa av dej

Helena

2009-09-19 @ 14:43:41
Postat av: tessan

ser fram emot den nya låten med spänning, allat annat ni gjort har ju varit riktigt bra. SÅ anar att detta komme bli minst lika bra:)

2009-09-19 @ 14:44:34
Postat av: Mia

Bästa nyheten på länge! Sarek i melodifestivalen! Hoppas ni kommer med.

2009-09-19 @ 17:18:50
URL: http://mias.blogg.se/
Postat av: Lars

Jag håller helt med Mia, lycka till!

2009-09-19 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0