lekvira.se

En vännina till mig äger en underbar barnbutik i Kristianstad.
Hon har även en mycket fin webshop.
Här finner du leksaker som inte så många andra har.
Fina doppresenter, födelsedagspresenter.
Hon har tex  perfekta förlsag på barnkalas presenter!
Gå in & kika, du kommer inte ångra dig :)
(Klicka på loggan nedan för att komma dit)
Här nedan kan du se lite nyinkommet i butiken.






Empatidockornas stora runda ögon tycks söka en kärvänlig ögonkontakt

och väcker din empati och instinkten om att ta hand om väcks hos den som

håller i dockan.Dockan väcker känslor och skapar leklust och är omtyckt

av unga som äldre.

Vi har nu 12 olika JOYK dockor i olika storlekar hemma.

Du är välkommen att kika närmare på JOYKdockorna här >>

Pris 359-579 kr


Elias och Lilly underbara babydockor!

Nu har baby Stella serien utökat med en liten kille med som heter Stellan såklart :)

Finns även lite nya kläder till Stella och flera nya Groovy Girls dockor.

Till Stellan >> Till Groovy Girls>>

 

Ännu fler Monchichi har nu anlänt! Pris på dessa är mellan 279-469 kr    

Till Monchhichi >>

Snickarbänk med riktiga verktyg för barn över 8 år och en snickarbänk med roliga träverktyg som bandsåg mm till de lite mindre. Priser 289-599 kr

Till snickarbänkarna >>

 

Våra populära åkbilar med giraff och zebra har fått kompisar i form av tåg och häst! Pris 739 kr Fina som dopgåvor eller presenter när barnet är runt 1-2 år. Till åkbilarna >>

 

Fin servis i metall i härliga lime och rosa färger.

Pris 239 kr Till servisen >>


Rean har varit superpopulär men än finns det godbitar kvar!

Nu har det tillkommit några saker samt några är ytterliggare nedsatta!

En hel del är nedsatt med över 50%! Så passa på!

REAN >>

 

Öppettider i vår butik i Kristianstad:

Måndag STÄNGT

Tisdag 10-13,30

Onsdag Stängt

Torsdag 10-15

Fredag 10-15

Sista lör varje månad 11-14

ÖPPET NU PÅ LÖRDAG den 28 Augusti! Välkommen in!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Så söta leksaker! Den där butiken har jag nog missat! Får leta upp den nästa gång jag är i stan. De där Joyk-dockorna är underbart söta och gosiga, hade gärna köpt en sådan till Linnea.



Kul att Monchichi finns kvar fortfarande! Jag hade både en sådan och en Monami med blundögon! Hi hi!



Kram!

2010-08-27 @ 20:39:32
URL: http://madickensvarld.blogspot.com
Postat av: robin hood - gratis designhjälp

Hejsan hejsan!



Har du lust att svara på min this or that fråga i bloggen? :)

Denna this or that fråga lyder: SPARA VS SLÖSA?

Om du nu väljer, sparar du dina pengar eller slösar du dom?

Postat av: Anna

åh de där dockorna såg jag i en butik i Tyskland när jag var där i somras. Även fast jag är vuxen så blev jag helt kär i de och hade god lust att köpa en av de=)

2010-08-28 @ 16:36:30
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0