LIVE

Vilken Fredag!
Vilken publik det finns i Karlsborg!
Dagen började lite struligt men slutade väl som tur var.
2 timmars jobb blev plötsligt en hel dags jobb som innebar stress!
Jag hade verkligen sett fram emot Allsången hela sommaren men tyvärr höll vissa inblandade på att förstöra det totalt! Men tack vare eldsjälarna som ligger bakom "Allsång vid kanalen", den underbara Allsångsledaren & publiken vändes den negativa energin till positiv energi!
TACK!

Jag framförde:
Solen Glimmar (SAREK)
Rörda av en ton (SKÖNHETEN & ODJURET)/ Duett med Emil
A step to far (AIDA)/ tillsammans med Sanna & Emil

Efter Allsången fortsatte vi spelningen på Idas Brygga.
Herrejisses vad roligt vi hade!
Vilket drag. Vi fick känna oss som rockstjärnor för en dag!
Tack alla ni som var där & förgyllde vår kväll!
Bilderna är tagna av Matilda Björhed


Kommentarer
Postat av: HeLeNa

Tjena Snygging!

Önskar att jag kunnat vara där & lyssna på er!

Längtar tills vi kan ses! =)

KraaaM!

2010-08-08 @ 13:17:40
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: Harriet kyolaba

Gud så vacker du ä'r och så fin Emil är ni är verkligen vackra ihop o jag önskar er det bästa som finns i denna värld....många kramar till er o de små....Vi är i varberg o avnjuter en veckas semester...kraaaaaaaaam

2010-08-17 @ 00:01:33
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0