sjuhundrafemtioelva gånger...

... har jag snytit mig idag! Vaknade med en dunderförkylning :(
Nu gör det så ont undet näsan varje gång jag snyter mig. Usch, det är inte roligt att vara förkyld.
Man känner sig alldeles glåmig & ful på köpet.
Vill helst bädda ned mig med en massa apelsiner, halstabletter & vatten!
Men man är ju mamma också ;)
Ängla har varit på "prova på balett" idag. Hon har ju velat börja länge på det men jag har inte hittat något ställe förrän nu! "Jag ska bli balett när jag blir stor" säger hon :).
Gisses vad söta de var flickorna när dem fick lära sig de olika positionerna.
På svenk/ryska också!
Dansläraren är från Ryssland & har bott i Sverige i 2 år.
Ängla tyckte det vr jätte roligt och vill fortsätta i höst.
I dag skulle hon leka med en av de nya flickorna i klassen (dem lekte igår också, då hon kom hit & frågade) och de hela slutade med att hon ville sova över här!
Så nu har jag 4 barn helt själv ;)
Men det går jätte bra!
Ängla & T har hittat varandra på bara några dagar.
Dem leker toppenbra ihop & jag ser inte röken av dem.
Får se hur det blir när dem ska lägga sig!?
I morgon bär det av till Malmö & loppis.
Här ska säljas en massa barnkläder (hoppas jag).
Har ingen plats för det här hemma & hoppas på att få in lite kulor till nya kläder.
Vi får se!
Det brukar i alla fall bli en rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0