Julavslutning

Ängla har nu gått sin första termin i skolan & i dag hade dom avslutning.
Vi föräldrar och släkt var bjudna till kyrkan och sedan dans i gympasalen.
Därefter glögg och mingel i klassrummet.
Barnen var superduktiga i kyrkan, ett spår hade övat in ett julspel som var välrepeterat och bra.
Vilken härlig stämning det var.
Tyvärr lekte lilla Vilda med min kamera så att batteriet dog, så jag får invänta bilder från Sanna somockså var med oss.

Innan vi gick hemifrån hann jag i alla fall ta några bilder på mina små tomtenissar ;)





I eftermiddag lagade jag köttfärsås och tog med hem till Maggan.
Vi käkade och tog igen lite av den tid vi missat med varandra under min hektiska period :)
Barnen har bytt julklappar, men dom öppnas först på Julafton till Änglas förtret.

Nu är jag trött som ett ägg. Min lilla son har nämligen fått för sig att vakna mitt i nätterna och leka!
Inte okej!
Hoppas det ger med sig snart!?


Kommentarer
Postat av: Therése

Så söta de är de små busungarna!

2010-12-22 @ 08:16:14
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att ha er här!! Träffar barnen imorgon innan ni drar er kos till Karlsborg!! :)

2010-12-22 @ 18:18:47
Postat av: Eva

Inte OK Älvin!!! ;-)

Olli var vaken mellan 00:30-02:30 natten till idag och var bara lugn iofs och låg i sängen, men jag fick INTE lämna hans rum. Zzzzzz....

2010-12-22 @ 21:51:51
Postat av: mamma

Snart får jag pussa på dom.....

2010-12-23 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0