Hemsida

Å vad roligt det är när det går framåt!
I dag har Emil lärt mig hur jag gör hemsida med ett program i MAC.
Super enkelt.
Så nu är den snart klar :)
Ska bara ladda in bilder, beställa web adress, betala för den (sånt e trist) sedan ska den läggas upp.
Kommer ligga under namnet:
www.byzara.se
Sedan blir det inte så mycket smycken här, bara uppdateringar om det kommit in något nytt
eller lite reklam då & då så klart!
Kan bli skönt att ha bloggen om mitt liv här & smyckena på en annan.
Blir nog bra!?

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Åh, vad roligt, Zara. Skönt med en egen sida för dina fina smycken. Får jag lov att göra lite reklam för den på min blogg när den är klar?



Kram

2010-02-13 @ 19:31:26
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Åsa

De blir super:)

2010-02-13 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0