jippey!



Blev så otroligt glad när jag skulle logga in på blogg.se.
Där kunde jag nämligen se att mina älskade fruar börjar igen den 2 Mars!
Mitt liv är räddat ;)

I morgon bär det av på min första tripp till Malmö denna helg.
Fredagens shopping tur med Maggan var bokad sedan länge men kunde ju inte tacka nej till billjetterna till Genrepet av melodifestivalen på Lördagen.
Det blir en helg i egentid tecken!
Lovely!
Ska njuta & samla energi så att det räcker hela våren!

Inför Lördagen är det lite spänning.
Känner ingen av de andra som vunnit, men det ska bli roligt att träffa helt okända människor.
Vad ska man ha på sig?
Hade behövt träffa frisören innan, men det finns det ingen tid till..
Men det ska nog gå bra ändå, eller vad tror ni!?


Kommentarer
Postat av: maggan

Hej vännen!!!

Det är så jävla roligt att du vann en biljett till genrepet...det är DU VÄL VÄRD =) japp imorgon blir det shopping i Malmö....ska bli riktigt roligt och framför allt skönt att få som du säger egentid..det behöver man =) Kram på dig ses imorgon bitti..

2010-02-25 @ 18:32:24
Postat av: mio

Jag är helt säker på att du inte behöver gå till frissan även om jag inte vet hur du ser ut i håret! Du är snygg oavsett Zara! Så är det bara :o)

Kram och ha en underbar helg för detta är du verkligen värd!

2010-02-25 @ 18:38:38
Postat av: Gunilla

Det är klart det går bra. Du är vacker som du är, du behöver ingen frisör. Koppla av, njut o ha en alldeles egen underbar kväll.

Vad man ska ha på sig har jag ingen aning om tyvärr, jag är fel person att svara på det. Så den frågan bollar jag över tillbaka till dig. Jag tror du har full koll. Du gör säkert succé även med en sopsäck på.

Kram o ha en skön helg Zara!

/

G

2010-02-25 @ 18:39:39
Postat av: Johanna

är det via hannah graaf du vann biljetten? hon hade ju en liknande tävling i alla fall! Kul med melodifestivalen hur som!Riktigt avis! ;)

2010-02-25 @ 19:19:47
Postat av: Malin E

Kul helg du har framför dig! Du klär i allt, lika snygg alltid! :)

Ha två grymma dagar nu, det är du VÄRD!



kramar!!

2010-02-25 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0