Smycken by ZARA hälsar dig välkommen!

Fina Gunilla som inspirerat mig & informerat mig mycket ang stansning och tags ska minska sin egen försäljning av budskapssmycken. I dag lämnade hon en länk hit till mig på sin hemsida och därmed vill jag häsla nya kunder välkomna hit! (Hade kanske inte varit så inbjudande att börja läsa om diareé när man säker smycken!?).
Jag har alla mina smycken under kategorin "smycken by zara".
Jag kommer inom någon månad/månader öppna en hemsida för mina smycken.
Har i årskiftet (2009/2010) bestämt mig för att utveckla min hobby eftersom intresset för smyckena blivit så stort.
Men för tillfället är detta en blogg som handlar om mitt liv med barn, familj, sång & smycken.
Under tiden som hemsidan görs beställer du via min mail:
[email protected]
Där får du även priser & info.
VARMT VÄLKOMMEN!


"Tags + 2,0 kulkedja till små grabbar!"
(en födelsedagspresent till Paulas små grabbar från oss)
Silver 925
Tag: 200:-/st


"Nätt amueltt med läderband till en kille"
Silver 925
Nätt amulett: 200:-
Läderband: 60:-


"Silverpläterat hjärta med kulkedja"
200:-



"2st Silverpläterade hjärta med kedja av ringar"
300

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej, tänkte bara tipsa Dig om en hemsida eftersom Ni är i lite inrednings-tanker...

www.pyntenspinaler.zoomin.se

Allt finns för avhämtning i Kristianstad och jag tycker där är mycket fint!

2010-02-04 @ 09:43:58
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Sitter och funderar på halsbanden under den nätta amuletten, eller just den nätta amuletten..

ska vara en alla hjärtansdag present till min pojkvän & mig..vad har du för priser på dom osv?

2010-02-04 @ 09:57:03
URL: http://gym-beroende.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

TACK TACK TACK underbara Zara. Halsbandet va så fint så jag nästan började gråta. Mamma kommer bli såååå glad. Tack



2010-02-04 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0