Barnen och...

0-29699b6df75348488e25291973d2c19a.png

Barnen och jag sitter och väntat på bussen till stan ( eller ja, dom ligger och jag sitter). I dag är det dags att hälsa på alla kollegor på jobbet å bjuda på en bulle :)
Natten har varit lång eftersom Älvin bajsat 4 ggr! Läkaren trodde på virus, typ att förkyldningeb satt sig i magen. Men vi fick med oss provrör hem som vi lämnat in i dag. Så på måndag eller tisdag får vi se om det visar ngt!
Vildas trumhinna hade spruckit ( ni vet, jag sökte för hennes öra för 2 v sedan) så hon har fått penicillin i form av droppar som man lägger direkt i örat. Om 2 mån får vi remiss till öron som då kollar om det läkt. Det går i ett som man brukar säga :) 


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Stackaren! Jag vet hur det är att ha barn med öroninflammationer. Linnea hade 14 st när hon var mindre och Emilia 10 st. Ett tag bodde vi nästan på Öronmottagningen på CSK.



Hoppas det blir bättre med barnen snart. Jag ska också till stan idag men inte förrän i eftermiddag. Ska handla till kalaset i morgon.Släkten ska komma för att fira mina bägge 8-åringar.



Kram

2010-01-29 @ 12:37:37
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Emma

Du är beundransvärd!! Så fantastiska små barn ni har! Helt underbara, hoppas att de snart slipper alla besvär! Hoppas ni hade en trevlig stund på jobbet. Säg bara inte att du har bakat bullar också?? Stor kram !!

2010-01-29 @ 15:59:01
Postat av: Mamma

Längtar efter er allihop,kom heeeeem.....puss

2010-01-29 @ 21:22:29
Postat av: Gabby

Vad roligt att höra ifrån dig!=) Ja du vet precis hur det känns=) Tack så jättemycket för komplimangen snälla du! Man är ju inte jättepigg men känner mig ändå så glad & lycklig:) Hur mår er fina familj? Söta de är i sin vagn de små:) Kram Gabby

2010-01-29 @ 22:01:26
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Gabby

Vad roligt att höra ifrån dig!=) Ja du vet precis hur det känns=) Tack så jättemycket för komplimangen snälla du! Man är ju inte jättepigg men känner mig ändå så glad & lycklig:) Hur mår er fina familj? Söta de är i sin vagn de små:) Kram Gabby

2010-01-29 @ 22:01:42
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0