Egen tid!

Men vad jag har skrattat! Underbar film! "Sommaren med Göran".
Precis min humor! Jag är ganska svårflirtad när det gäller humor!
Jag gillar inte buskis, inte Mr bean eller det där Engelska hotellet ni vet..
Men jag älskar Peter Magnusson & David Helenius humor!
Sitter i ett tyst hus alldeles själv... Hur skönt är inte det!
Emil är fortfarande kass & har spytt 1 gång!
Men jag är faktiskt inte speciellt orolig (eller jag intalar mig det i alla fall).
För några år sedan hade Emil samma symptom typ 1 ggr i månaden.
Illa luktande rapar (fråga Johan & Helena, Drill & Drull turnén var lite smått drabbade av dem), magknipp, uppstötningar & tillslut KRÄK! (Finns det något värre än att lyssna på någon som kräks!).
Vilket fall så tror jag att detta är de samma..
Nu tillbaka till ensamheten.. Så skönt det är att sitta & knappra på datan helt ostört ( i samma stund som jag skrev det gnällde Älvin till!). Man har inte så mycket egentid nu för tiden, på gott & ont!
Men i morgon kväll ska jag börja på DANS på gymet. Ska vara ett pass med lite showdans. Bra för mig att gå på.. Så jag har lättare (förhoppningsvis) att ta koreografi i kommande projekt..
Det ska bli super skoj även om jag kommer se löjlig ut & dö på kuppen!
Gott natt alla ni där ute! ♥

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Det låter som om vi har samma humor, Zara. Jag avskyr Mr Bean, buskisar och annan skit, men gillar David och Peter och jag gillar Kathy Griffin. Och en hel del svenska komiker.



Du, det där med Emil, att han har uppstötningar, mår illa, osv, och en gång i månaden ungefär, för mig låter det som magkatarr. Peter hade samma. Jag köpte Losec åt honom på Apoteket och det blev mycket bättre. Kanske ni skulle prova det?



I morgon fyller mina flickor 8 år. Mina små, stora töser. Så idag ska jag in till stan och jaga presenter. Ddet lär ta halva dagen. Tur att mamma är ledig idag och har erbjudit sig att ta barnen efter skolan. Nu ska jag iväg och köpa glasstårtor som de ska bjuda klassen på i morgon och kl 10.15 ska jag vara på skolan för att följa med flickorna och ta deras andra spruta mot fläskfebern.



Ha det så bra och hälsa Emil.



Kram



Carina och barnen

2010-01-25 @ 08:32:20
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: milo

Du kommer inte se löjlig ut gumman, du kommer vara bäst. Hoppas Emil kryar på sig och att det inte smittar. Här är rena sjukstygan idag, jag febrig och genomförkyld, Lasse med sin axel och Anton förkyld och magont. Hoppas det vänder idag för solen lyser ju,he,he

2010-01-25 @ 10:31:46
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Härligt att läsa att du inte får panik för att Emil kräks,det är ju superbra för dig som har sån fobi! Känn dig stolt!

Hoppas han mår bättre och att ni får en bra vecka.

Kram Marie

2010-01-25 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0