God morgon! Nu...

61f114184f235283b03d14647484994e.png

God morgon!
Nu sitter vi och äter frukost, det går myrsakta för Ängla vilket stressar mig lite lätt ;)
Sedan ska det tvättas, borstas och kläs pås innan dagis (förskolan).
Idag ska jag ta det super lugnt, för jag är helt slut.
Vilda vaknade i natt igen och skrek, örat? Hungrig? Jag vet inte. Hon är förkyld igen i alla fall. Hon åt lite välling och somnade om. 
Men hon hade då lyckats väcka Älvin som tyckte de va toppen att ligga å snick snacka lite mitt i natten, det tyckte inte jag :(
Sedan sov dom dock till kl ringde i morse.
Ska absolut inte klaga, för hittils har dom sovit så bra om nätterna. Men jag tackar inte nej till att det fortsätter vara så....


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hej! Har hört att du gör egna smycken, stämmer det?

Isåfall undrar jag var du har fått tag i stansverktyg, om du nu stansar? :)

2010-01-18 @ 10:33:10
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: mamma /mormor

Vilket Ängla sug jag har längtar förskräckligt efter henne..Pussa henne från mormor..kram

2010-01-18 @ 21:45:54
Postat av: Harriet

Oh Ängla så stor och vacker du är....så roligt jag minns när vi bodde hos er under Musikal tiden då Ängla åt sakta även då hihihih det kommer så var Leon med:=) Särkilt när man vill hinna med mycket annat :=) Kramar

2010-01-20 @ 22:52:13
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0