Ligger i...

50c95ddaf3d56c15f043192cda7d20b6.png

Ligger i sängen dyng trött & varm! Vi har haft möte på nedanvåningen med tända ljus & brasa vilket resulterade i hetta :)
Ett möte ni kommer att få veta mer om senare (lovar!). Minns ni Emils projekt jag skrev om i höstas som jag ännu inte berättat om? ( det är inte samma projekt vi har haft möte om) Det hoppas jag verkligen att jag snart får berätta för er, jag vet att många kommer bli glada :)
Det är fortfande aktuellt men Emil e försiktig med att berätta eftersom branchen alltid är osäker innan man kan ta på det. 
Men jag ska fjäska lite så att jag kan få berätta det för er...
Vi har lite på g kan man säga och det är så roligt!

Så till ngt annat! Vad köpte jag idag?
•nya assiter eftersom vi kraschat alla utom 2
•nya bestick
•tyg till ett draperi
• dessa ljusstakar ni ser på bilden. Men det projektet ska jag visa mer sv när det är klart.
Det är vårt shabby chic projekt ni vet. En gammal skänk har inhandlats från Blocket men ska först göras vid lite. 
•ja å lite annat smått & gott såklart som det alltid blir på Ikea!

Nä nu måste jag verkligen stänga fabriken för idag!
Vi hörs i morgon!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Roligt om man får se mer av EMIL:) Längtar tills jag får höra, fjäska en massa:-)

2010-01-18 @ 07:29:59
Postat av: Birgitta

KUL!!!

Håller med ovanstående. Vill se mer av både Emil och dig!

Ha det bäst

2010-01-18 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0