Min räddning...

0-2824c3e96e37c26e3145111faa5c5f0a.png

Min räddning blir min mamma som kommer med tåget i morgon! Känns dock som en evighet dit..
Efter 2 veckors diarré har vilda nu börjat kräkas! Vad är detta! Vanlig magsjuka har jag svårt att tro. Hon kan inte behålla maten längre vilket självklart oroar mig med tanke på diarrén som varat så länge. Själv skakar jag, huvudet dunkar, kroppen e matt, magkatarr & illamående av trötthet! 
Det här önskar jag inte min värsta fiende ens. 
Ska ringa in i morgon för att se om proverna visat något. Annars ska jag försöka få tag på barnläkaren i Åhus... 
Så här kan vi inte ha det länge till....


Kommentarer
Postat av: Therése

Skönt att Din Mamma kan komma och stötta. Man orkar inte hur mycket som helst. Även "Super-Mamma-Krafter" kan ta slut och då är det skönt att ha Mormor!

2010-01-31 @ 14:49:17
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Zandra <3

Hej Vännen!

Det gör ont i hjärtat att läsa att ni har det så kämpigt just nu! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det vänder snart! Skönt att mamma kommer med en hjälpande hand inom kort. Jag känner med, och tänker på er!



Stora styrkande kramar till dig och familjen! *<3*

2010-01-31 @ 16:43:43
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tid hos Per i Åhus kan du boka över nätet (men det visste du kanske?). Han tar sig alltid tid känns det som.

Ni får nog säga ifrån rejält nu tror jag för de små liven blir ju uttorkade ganska fort. Det kan ju inte räknas som normalt detta!



Lider med er men hoppas det ordnar sig. /Marina

2010-01-31 @ 16:48:12
Postat av: Helena

Ja, gå till Per i Åhus! Han är inte snål med att ta prover vilket många andra läkare är! Han är nogrann och jätteduktig! Han brukar ha tid samma dag eller ett par dagar senare. Lycka till!

2010-01-31 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0