Nu sover...

201401e0a754f78a0505cc81c0985c8d.png

Nu sover familjen ( ja inte ängla såklart, hon ligger på madrass här på golvet. Orkar inget tjafs nu). Jag ska oxå blunda en stund men är orolig för Vilda. 
Hon har sovit hela dagen, fått feber och endast druckit lite vatten. Men jag hör hennes små andetag och vill egentligen inte somna ifrån kontrollen.
Har bokat en tid hos per efter mailkontakt. Känns bra, vi ska vara där kl 13. 
Tack för alla fina råd ni ger mig! Känner igen det där med laktos. Ängla fick det efter magsjuka då hon var 1 år, sedan satt de i över ett år! 
Läkaren på csk trodde inte på de, får se vad per säger i morgon!
God natt! Hoppas ni får sova gott i alla fall.. 


Kommentarer
Postat av: Sandra Sirén

Krya på Er! Tänker på Er......Många stora kramar Sandra

2010-01-31 @ 22:14:56
Postat av: Carina Persson

Bra att ni fick en tid. Det ordnar sig ska du se. Men det är klart att man är orolig när barnen inte mår bra. Jag minns mer än väl hur det var när mina tvillingar var små. Jag hade ju Markus också som bara var 10 månader gammal när jag blev gravid med trillingar, som ju blev tvillingar till slut. De var ofta sjuka samtidigt, alla tre. Flickorna hade massor med öroninflammationer, Markus hade mycket problem med magen och de fick alla tre vattkoppor samtidigt. Jag kommer ihåg hur slut jag var när de var sjuka.



Har jag förresten berättat att tidningen som jag är med i finns att köpa nu? Tidningen NÄra nr 2. Två helsidesuppslag blev det och artikeln blev så fin.



Kram



Carina

2010-01-31 @ 22:48:35
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: carro

Försök du att sova!! Nu e hon så pass stor ändå.. o när du vart hos läkarn imorg kommer en stor sten trilla från hjärtat!! Lycka till!! <3 Kraaaam C

2010-01-31 @ 23:09:49
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Camilla Bergström

Zara att du bokat tid till Per e det bästa du kunde gjort.Han e kanon o lämnar inget åt slumpen.Han hjälpte oss mycket med Edvin o fick hjälp med hans komjölksallergi + kolik när alla andra tyckte man var överkänslig.Ett litet prov o man visste.När Edvin fick oförklarlig värk i sina små ben tog han massor av prover,vilket provtagn alltid kommenterar att Per provar mycke vilket jag skiter i.E ju inte fel när man får svar på som i detta fall misstänktes leukumi,nu var det inte det o man slapp oroa sig.Tror han hittar problemmet o hjälper er.Lycka till...Kramar

2010-02-01 @ 04:48:59
Postat av: Camilla bergström

Glömde skriva att Vildas symptom liknar mycke nått Maja drogpå sig för ett par år sen.Virus i magen.Men laktos o komjölksallergi e ju oxå så.Man ska ju inte gissa men det bara slog mig när jag läste.Sen vill jag oxå tacka för en ärlig,rolig o trevlig blogg.Kommenterar kanske för sällan men läser o detta en favoritblogg...

2010-02-01 @ 05:07:49
Postat av: mamma

Håll ut kommer i kväll.Håll tummarna att tågen funkar..puss

2010-02-01 @ 09:00:17
Postat av: Fröken M

åh vilka gullungar !!!

2010-02-01 @ 10:24:18
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: evelinha

det med fönen funkar faktiskt superbra! var själv i kontakt med barnakuten för någon dag sedan o de sa att 5 min med fönen motsvarar 4 tim lufttorkning!!! hoppas det blir bra snartt!!

2010-02-01 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0