Taco kväll

http://www.htzfm.com/files/htzfm/images/taco.jpg
Hemkommen från Taco kväll hos Maggan.
Vi båda hade tänkt ha samma middag så varför inte äta den tillsammans?
Så skönt att ha vänner nära så man slipper böka in alla barnen i bilen & packa en massa..
Ja det funkar ju oxå såklart, men det krävs lite mer framförhållning än 1 timma innan.
När Ängla var liten hade jag inga problem med att vara spontan, hon var med mig överallt på allting.
Därför hon är så social idag tror jag.
Antingen har jag blivit äldre & mer bekväm eller så är det för att det är två bebisar denna gång.
Allt tar lite längre tid & det krävs större packning :)
Kanske är det en liten bit av båda delar?


Har varit & köpt mig ett nytt strykjärn, så i morgon blir det strykdag ist.
Varför stryker jag?
Det kan man fråga sig.
Förr strök jag ingenting, kanske någon gång om det jag tog ur garderoben var skrynkligt.
Men sedan jag börjat arbeta med kläder tänker jag nog mer klädvård.
Nu skulle jag aldrig kunna lägga in skrynkliga kläder i garderoben.
Kan tyckas onödigt, men jag tycker det blir snyggare, mjukare & fler kläder får plats i garderoben.

Det nya stryjärnet är helt i vitt, måste ju tänka shabby chic nu när vi ska byta stil ;)


Hoppas ni haft en härlig Fredagskväll!?
Kanske framför Lets Dance.
Jag tycker det är jätte roligt & tycker att alla är fantastiskt duktiga..
Sedan sitter jag & drömmer om att få delta själv ;)
Tänk att få lära sig så många underbara danser och samtidigt få grymt bra träning..
Drömma ska man ju, så jag fortsätter med det.....

SOV GOTT! ♥

Ps. Muggen kommer från VILLAGE. Fick den av just Maggan när jag låg på BB. Emil har en som det står PAPPA på från samma butik som är underbar att dricka ur! Ds.


Kommentarer
Postat av: Karin

Varför stryker jag då?! Därför att kläderna håller längre. Smutsen har svårare att fästa på kläder som man stukit!! Ännu en bra anledning va?! Fast jag är ju lite pedant av mig, så jag brukar inte motivera mig ;-) Kram på er.

2010-01-18 @ 08:42:50
URL: http://ellasmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0