Vacker is...

Nu har jag klivit ut ur rummet :)
Men jag har endast varit med och lagt Vilda & Älvin idag.
Emil sitter kvar med Ängla.
När vi är hemma sitter eller ligger vi aldrig kvar med henne, då ligger hon i sitt eget rum från 19:30 själv.
Men hon somnar sällan förrän kl ca 23.
I dag har faktiskt varit en härlig dag.
Vi känner oss piggare.
Barnen har kunnat sova i sin vagn och då sover dom i 2-3 timmar.
Vi tog en härlig vinter promenad med mamma & Anders längs med Vätterns strand.
Mamma & Anders.
Lägg märke till att Anders håller kärleksfullt runt mamma :)
Kärlek efter 18 år finns! ;)



Underbart vackra isskulpturer fann vi längs med stranden.



Karlsborgs bio :)
Här har man sett många filmer genom åren..
Nu går man på lite större biografer, inte så lätt att slå i och för sig.
Men Casablanca (bion i K-borg) har sin charm ;)
I fönstrena brevid ingången var jag med och startade ett kaffe i ungdomensdagar.
"KArlsborgs framtid" hette vi, gruppen bestående av ungdomar i åldern 15-22 som skulle försöka hitta nya saker för ungdomarna här..
Det var då de!

Jag har varit hos underbara farmor idag.
Vi grät tillsammans, men mer om det en annan dag.

Nu är det dax att sussa.
I magen ligger 3 st goda kantarellmackor i ugn som mamma fixade ikväll för min skull.
Fina mamma :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HejHej

Idag så kom de fina hjärthängena. Jag är väldigt nöjd och det som de är tänkta för kommer att bli såå bra och förhoppningsvis också uppskattat ;)

Tack!

2010-01-05 @ 20:47:45
Postat av: Harriet

Hej mina vänner....har min Ängel i fönstret där den har fått ett hem;=) Vilka fina bilder och jag små log lite när jag såg "Tarzan jackan" för jag har med börjat använda min bara för en vecka sen...visat sig att det är den enda varma jacka jag har hihihi. Tänker på er o hoppas allt är bra och att barnen med mår fint;)

2010-01-07 @ 10:18:09
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0