Vatten, vatten, bara vanligt vatten...

Hej Världen!

Här har det varit kaos i några dagar.
Eller i alla fall i tre dagar.
Vi börjar nu lukta illa på köpet.
Så vad kan ha hänt!?

Jo, i Lördags så fick vi strömavbrott typ 10 ggr.
Emil letade & letade efter felet.
Vad var det som int stod rätt till?
I söndags när jag duschade tyckte jag inte att det blev tillräckligt varmt.
Strömavbrott igen.
Varmvattenberedaren läckte ned på elagregatet!
Farligt farligt!
Efter 2 dagars försök till lagande inser vi fakta, vi måste köpa en ny!
6000:- fattigare i Januari månad på köpet!
Den fetaste månaden av dem alla!

Just nu håller Emil & Lasse på att sätta upp den nya.
Jag glädjer mig åt en dusch & att slippa koka vatten för att diska & kunna tvätta igen!
(Igår när Emil tagit ned den hade vi inget vatten alls, på hela dagen! Jobbigt med två små!)

Tänk vad bortskämd man är med vatten!


Kommentarer
Postat av: mamma

ja det är inte kul när sakerna går sönder.vi har beställt ett nytt kylskåp idag.De har varit sönder sen i lördags inte det roligaste efter jul mem,men ..puss

2010-01-12 @ 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0