Denna dag bjöd verkligen på riktig sommarv...

img_3729 (MMS)

Denna dag bjöd verkligen på riktig sommarvärmen! Underbart! Jag och Ängla blev erbjudna att åka med L och henne dotter till Torsebrobadet vilket vi gärna tackade ja till! Lekkamrater till oss båda samt sol & bad :). För Ängla var det en lyckodag för efter det var det lek hos "favoritdagiskompisen".  I kväll var det meningen att jag i lugn & ro skulle städa undan här hemma, packa i ordning inför min & Änglas tripp till Nybro för barndop i morgon.. Ack nej, där fick jag. Tvillingarna som brukar somna vid 19:30 tiden gjorde visserligen det men vaknade igen kl 20:30. Älvin somnade inte om förrän 22:30 och jag kunde då börja röja! Nu är klockan för mycket igen! Hoppas jag får sova i natt, ska sjunga på dopet också och min röst mår inte bra av lite sömn :(. Nu är det kanske dags att släcka ljuset för idag... Ps. Bengan: mailadressen står under fliken "beställa/kontakt". Men här kommer den: [email protected] Välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0