Dop & Tavlor

Vilket väder och vilken trevlig dag vi hade i går!
Det är alldeles för sällan vi ses jag & Elin. Det blir oftast vid sådana tillfällen som tex dop, endast i några timmar.
Har bestämt att vi måste åka dit i sommar och stanna i alla fall i två dagar.
Emil jobar ju så mycket på sommaren så det är alltid svårt att få till det.

Doper var super fint och lagom långt ;)
Sången gick bra (tror jag), Elin & Andreas var nöjda i alla fall.
Lilla Saga är gudomlig och skrattar hela tiden.
Nästan så att jag kan tänka mig en till :)



Hela fina familjen

När jag stod och sjöng en av låtarna såg jag att Ängla tog upp kameran och fotade mig :)
Gullunge!



Efter dopet bjöds det på mat & tårta i Elins trädgård, vädret var ju ljuvligt så bättre kunde det inte bli.
Kl 19 satte vi oss på tåget mot Alvesta där Emil hämtade upp oss efter en spelning i Småland.
Kom hem sent och stupade i säng.
En lång dag + värme gör sitt.
I dag överväger jag nästan att sussa i sängen en stund nu när barnen ska vila middag.
Men får så dåligt samvete när solen lyser.



I dop present köpte jag en tavla av Emils syster Amanda.
Tycker så mycket om våra egna som Älvin & Vilda fick vid sitt dop.
Sedan gjorde jag även en liten bonuspresent från "By Zara".

Vill du beställa en sådan tavla kan du göra det hos Amanda.
[email protected]

Tror priserna är från 250:- (liten tavla) och uppåt.



Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Ja om det blir som spåtanten sa så ska du ju få 2 till :)

2010-07-04 @ 13:44:44
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: mikaela

Vilka otroligt fina tavlor, har aldrig sett sådana innan.

2010-07-09 @ 21:27:43
URL: http://mlkaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0