I dag åkte vi ned till havet för första gå...

img_3848 (MMS)

I dag åkte vi ned till havet för första gången i år! Ja, tror inte vi var där nere förra året heller..? Men gisses vad härligt det är, precis som vid Medelhavet med den vita sanden vi har här i Skåne. Det var ganska mulet när vi åkte ned, så vi hade mest tänkt en dopp och lite gräva i sanden för de små en stund. Men väl nere vid stranden sprack solen upp och där satt vi utan varken dricka eller ngt gott att äta :(. Mamma, Anders, Linn & Ängla badade flera ggr medan jag & Emil låg på filten men Ä&V. Emil hade gärna badat, men glömde sina badbyxor hemma (eftersom han trodde att jag packat ned dem, typiskt emil ;) ). Nu är vi på väg till glassbåten för att ta igen den fikan vi inte hade med oss till beachen!


Kommentarer
Postat av: Therése

Ser härligt ut. Vi har inte varit vid havet ännu i år. Peter har ju som mest att göra med firman när det är sommar och fint väder. Men vi ska ta oss i kragen.

Hoppas glassen smakade bra.

2010-07-22 @ 15:45:43
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: caroline

titta gärna in på min blogg tävling

2010-07-24 @ 15:32:02
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej Zara! Skulle vilja maila dig med en fråga men har blivit av med din mailadress.



Maila gärna mig på [email protected]

2010-07-24 @ 21:15:30
URL: http://marinastradgard.blogspot.com
Postat av: Bror

Annika! bVarför anväder du inte flytväst när du e på djupt vatten???

2010-08-01 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0