Två rymmare ;). Sitter ute i skuggan och ...

img_3817 (MMS)

Två rymmare ;). Sitter ute i skuggan och försöker kyla mig och barnen. Man ska inte klaga jag vet, jag är glad att det är sommar MEN: hg är matt, yr, trött, illamående, rörig i magen och bombad i huvudet. Ingen bra kombination med två små livliga barn var av ett lider lika mycket som jag och skriker efter sin mamma under de varmaste timmarna på dagen. Just nu är det tufft att vara mamma i den här familjen, ja pappa med men han jobbar ju.. Är egoistisk och längtar till min mamma med familj kommer på Tis. Då är vi många som kan hjälpas åt med barnen. Vi kan åka och bada utan problem, vi kan vila oss på olika tider och passa barnen på olika tider. Å vad jag längtar till tisdag!


Kommentarer
Postat av: milo

Ser ut som " släpp fångarna loss". Jag förstår dig, denna värme och de två är rätt snabba när de vill något. Att vara själv med dem är inte så enkelt och inte i denna värmen när huvudet ligger i dvala på grund av värmen. Stå ut eller ring , kram.

2010-07-17 @ 10:34:22
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0